آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1399/7/3|9/24/2020

اخبار ویژه

  • عکس خبري -خوابي که مرا در عمليات ها بي باک کرد

    روایت محمدقاسم امانی از دوران دفاع مقدس:

    خوابی كه مرا در عملیات ها بی باك كرد

    عراقی‌ها جای سه نفری را كه در جوی خوابیده بودند شناسایی كردند و گلوله توپی آنجا زدند. یكی‌شان از شكم به پایین تمامی بدنش قطع شد و نفس‌های آخر را می‌كشید و اشهد می‌گفت. دیگری یك دست و یك پایش قطع و سومی كاملاً متلاشی شد. این صحنه را روز اول جنگ دیدم و خیلی رویم اثر گذاشت.

  • عکس خبري -نابودي خودکفايي نسبي در کالاهاي اساسي کشاورزي و دامداري

    نابودی خودكفایی نسبی در كالاهای اساسی كشاورزی و دامداری

    در بخش كشاورزی ما شاهد آفزایش قیمت در كود شیمیایی بودیم و افزایش قیمت در واكسن دام‎ها و طیور را شاهدیم با این روند دیگر برای كشاورزان و دامداران صرفه اقتصادی نمی كند كه در حوزه كشاورزی و دامداری فعالیت كنند و این امر در دراز مدت باعث نابودی خودكفایی نسبی در برخی كالاهای اساسی حوزه كشاورزی و دامداری مانند گوشت قرمز است را در چی خواهد داشت.

  • عکس خبري -شکست سنگين آمريکا در بازگرداندن تحريم‌ها

    سردار اسماعیل كوثری در گفتگو با نما تأكید كرد:

    شكست سنگین آمریكا در بازگرداندن تحریم‌ها

    نماینده سابق مجلس گفت: آمریكا به دلیل اینكه با اعلام ترامپ رسما از برجام خارج شد این مسئله از طرف اعضاء شورای امنیت قبول نشد و در نهایت این شورا در این رابطه نظر مستقلی از آمریكا داشت كه از رسانه‌های جهان اعلام شد و آمریكایی‌ها برای بار سوم شكست بزرگی نصیبشان شد.

  • عکس خبري -کرونا و سردرگمي در فضاي آموزشي کشور

    كرونا و سردرگمی در فضای آموزشی كشور

    كادر آموزشی مدارس كه تا آن لحظه برنامه ریزی هایی طبق صحبت‌های پیشین وزارت آموزش و پرورش انجام داده بودند به ناچار مجبور به تغییر دادن برنامه خود شدند آن هم درست در شب بازگشایی مدارس! و همچنین این اعلام ناگهانی و بی تدبیر اعتراض خانواده ها را كه نگران سلامتی فرزندانشان بودند برانگیخت