نسخه چاپی

بیانیه دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) در حمایت از مهندس میرسلیم

عکس خبري -بيانيه دانشجويان دانشگاه امام صادق (ع) در حمايت از مهندس  ميرسليم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نما، بیانیه انشجویان دانشگاه امام صادق (ع) در حمایت از مهندس میرسلیم به شرح زیر است:


سم الله الرحمن الرحیم
در آستانه دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری، ضمن دعوت از مردم فهیم و انقلابی ایران برای شرکت گسترده در انتخابات پیشرو، نکات زیر را یادآور می شویم:
1- دهه چهارم انقلاب اسلامی سال های پایانی خود را طی می کند در حالی که به نظر می رسد وجود مشکلات اقتصادی و بحران اشتغال در کشور به هیچ وجه در شأن نظام اسلامی نیست و رئیس جمهور دور دوازدهم باید توجه ویژه ای به حل این معضلات داشته باشد.
2- در طول سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، دولت های مختلفی بر سر کار آمده اند که به بیان مقام معظم رهبری، هر کدام از این دولت ها ویژگی های مثبت و منفی داشته اند و هرگونه نگاه متعصبانه در جهت تخریب یا تعریف غیرمنصفانه، نشان از نگاهی غیر عمیق به مسائل جاری کشور می باشد.
3- با توجه به شرایط خاص جهانی و وضعیت داخلی کشور، امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت کلمه و تلاش بی وقفه برای مقابله با توطئه های خارجی و حل مشکلات داخلی احساس می شود که لازم است آحاد ملت و نخبگان کشور به این مسأله توجه ویژه ای داشته باشند.
4- رئیس جمهور دوره دوازدهم، فارغ از همه نگاه های سیاسی، شرایط ویژه و سختی پیشرو دارد که به نظر می رسد حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی از اولویت خاصی در این دوره برخوردار است. داشتن سه ویژگی تعهد، تخصص و تجربه، سه ویژگی کلیدی مورد نیاز برای سکان دار اجرایی کشور در دور بعدی ریاست جمهوری می باشد که لازم است امت اسلامی توجه ویژه ای به این سه ویژگی داشته باشند.
5- مهر تایید صلاحیت شورای محترم نگهبان بر پرونده های شش کاندیدای تایید صلاحیت شده، نشان دهنده وجود حدی از تعهد، تخصص و تجربه می باشد و بی انصافی هست که بگوییم کاندیداهای محترم از این ویژگی ها برخوردار نیستند اما بی انصافی بزرگتر زمانی هست که پس از بررسی دقیق کارنامه این کاندیدا ها، اذعان نداشته باشیم که مهندس سید مصطفی میرسلیم در برخورداری از ویژگی تعهد، تخصص و تجربه سرآمد است.
6-با توجه به مطالب مطرح شده، لازم است تا نخبگان کشور با عقلانیتی انقلابی در جهت حمایت از ایشان گام بردارند تا ان شالله با سپردن سکان امور اجرایی کشور به دست این مجاهد خستگی ناپذیر و کارآزموده در عرصه دولت و صنعت، کشور را در عبور از این بزنگاه سخت تاریخی یاری نماییم تا ان شالله دولتی متخصص، متعهد و با تجربه که گفتمانی جز راستی و درستی ندارد روی کار آید و برای احقاق حقوق مردم شریف ایران اسلامی تلاش نماید که به فضل و مدد الهی، حق گرفتنی است... .
و اما بنعمة ربک فحدث
جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)

۱۳۹۶/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...