نسخه چاپی

تصادف در بزرگراه تهران - كرج سه كشته بر جا گذاشت

وقوع یك تصادف عصر پنجشنبه در بزرگراه تهران - كرج، 3 كشته و 2 مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش نما، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره این حادثه به ایرنا گفت: ساعت 16:45 دقیقه امروز یک دستگاه خودروی سواری 206 در این اتوبان در حرکت بود که با یک دستگاه مزدا 3 برخورد می کند.

سیدجلال ملکی اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی تهران به همراه تجهیزات لازم در محل حادثه واقع در اتوبان تهران - کرج بعد از ورودی شهید باکری حضور یافتند تا خدمات لازم را به مصدومان احتمالی ارایه کنند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز درباره این تصادف در بزرگراه تهران - کرج، گفت: خودروی سواری 206 با چهار سرنشین در مسیر غرب به شرق این اتوبان در حرکت بود که به دلیل سرعت زیاد و عدم کنترل با گاردیل برخورد و از آن عبور کرده و به خودروی مزدا 3 که از مسیر مقابل در حرکت بوده، برخورد می کند.

حسن عباسی اظهار کرد: در این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروی سواری 206 شامل 2 خانم و یک آقا حدود 20 ساله در دم فوت می کنند و فرد دیگر از این وسیله نقلیه و تنها سرنشین مزدا نیز مصدوم می شوند.

وی وضعیت عمومی سرنشین چهارم وسیله نقلیه پژو 206 را که پسر حدود 20 ساله است را وخیم اعلام کرد و افزود: نیروهای اورژانس این دو مصدوم را به بیمارستان حضرت رسول (ص) تهران منتقل کردند.



* آتش سوزی انبار مبل در جاده خاوران



ملکی همچنین از مهار آتش سوزی گسترده انبار مبل واقع در جاده خاوران شهرک صنعتی عباس آباد خبر داد و گفت: بخش وسیعی از سوله مبل سازی به مساحت 2 هزار 500 متر مربع به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

وی اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی تهران به همراه نیروهای پاکدشت و عباس آباد توانستند از سرایت این حریق جلوگیری و آن را مهار و خاموش کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این حادثه مصدوم یا فوتی نداشته است.

۱۳۹۳/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...