نسخه چاپی

اولین مهمان «بعضیا»

نخستین قسمت برنامه «بعضیا» به مناسبت عید قربان امروز(شنبه) با حضور اكبر عبدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از شبكه سه سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: نخستین قسمت برنامه «بعضیا» به مناسبت عید قربان امروز(شنبه) با حضور اکبر عبدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه سه سیما پس از 10 سال که از پخش آخرین برنامه «تاک شو» یا اصطلاحا گفت وگو محور شبانه در آن می‌گذرد، از امروز به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر پخش تاک‌شو دوره جدید خود را با نام «بعضیا» آغاز خواهد کرد.

نخستین قسمت «بعضیا» با تهیه کنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء امشب ساعت 22 و 20 دقیقه و به مدت 70 دقیقه روی آنتن می‌رود و یکشنبه 13 مهر ماه نیز این برنامه پخش می‌شود.

همچنین در ادامه با فاصله ای یک روزه پخش «بعضیا» در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 15 و 16 مهر نیز پیگیری خواهد شد.این برنامه شنبه و یکشنبه 19 و 20 مهر ماه نیز در آستانه عید غدیر روی آنتن می‌رود و میزبان مهمانان جذابی از جمله بازیگران، ورزشکاران، مسئولان و چهره های مطرح بسیاری است که پا به استودیوی پخش آن خواهند گذاشت.

مهمان نخستین قسمت از «بعضیا» اکبر عبدی است که این شب‌ها هم سریال «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی را روی آنتن دارد و هم فیلم سینمایی «خواب زده ها» با بازی او در اکران سینماهاست.

۱۳۹۳/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...