نسخه چاپی

گوسفند زنده كیلویی چند؟

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: حدود ۶۰ هزار راس دام سبك آماده عرضه به شهروندان تهرانی است و هیچگونه كمبودی وجود ندارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی‌اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در میادین میوه و تره‌بار مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مکان‌هایی برای عرضه گوسفند زنده تعبیه شده و شهروندان با مراجعه به این امکان می‌توانند دام قربانی مورد نیازشان را تهیه کنند.

وی افزود: حدود ۶۰ هزار راس دام سبک آماده عرضه به شهروندان تهرانی است و هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی بیان داشت: تمامی دام‌های آماده برای عرضه به مشتریان، واکسینه شده‌اند و عاری از هر گونه بیماری هستند.

ملکی با بیان اینکه قیمت پایه و سقف برای خرید گوسفند زنده تعیین نشده اظهار داشت: از امروز عرضه گوسفند در میادین میوه و تره‌بار آغاز شده و هر کیلو گوسفند زنده با قیمت ۱۱ الی ۱۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: ممکن است برخی دام‌های عرضه شده مرغوب‌تر و کیفیت گوشت بهتری داشته باشند که در این موارد با ۵۰۰ تومان افزایش قیمت دام عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: در میادین تره‌بار امکان ذبح قربانی برای شهروندان فراهم شده و قبل از ذبح دام توسط دامپزشک معاینه و پس از ذبح نیز لاشه دام قربانی کنترل می‌شود.

ملکی اظهار داشت: به شهروندان توصیه می‌کنم برای خرید گوسفند عجله و ازدحام نکنند و با صبر و حوصله در طول روز برای خرید به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تصریح کرد: ازدحام جمعیت برای خرید ممکن است این تصور به وجود آید که کمبود وجود دارد و احتمال دارد برخی از این موضوع سوء استفاده کنند و با قیمتی بیشتری گوسفند را به مشتری عرضه کنند.

۱۳۹۳/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...