نسخه چاپی

جام ملت‌ها سخت تر از جام جهانی است

بازیكن تیم ملی فوتبال معتقد است حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سخت تر از شركت در رقابت‌های جام جهانی است چرا كه تیم ایران باید با كیفیت بسیار بالایی به مصاف حریفان خود برود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ رضا قوچان نژاد پس از برگزاری دومین تمرین تیم ملی فوتبال در پرتغال گفت: خوشحالم از اینکه فرصت دوباره‌ای پس از رقابت‌های جام جهانی به وجود آمد تا کنار دیگر ملی پوشان باشم و تمرینات خود را برای حضور در مسابقات پیش رو آغاز کنم.

وی در ادامه بیان کرد: زمان زیادی تا شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نیست. نکته‌ای که بسیارمهم است این است که یک سری از تمرینات را باید انجام دهیم تا از لحاظ تیمی به شرایط خوبی برسیم. مطمئنا با حضور بازیکنان خوب و سرمربی خوبی همچون کارلوس کی‌روش به موفقیت خواهیم رسید.

بازیکن تیم ملی در پایان گفت: حضور در جام ملت‌های آسیا برای ما بسیار مهم است و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سخت از جام جهانی برزیل است. ایران دیگر یک سوپرایز نیست و باید کیفیت بالایی در این بازی‌ها از خود به نمایش بگذارد و هرآنچه که در توان دایم در جام ملت‌های آسیا ارائه کنیم.

۱۳۹۳/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...