نسخه چاپی

مرگ یك كودك مازندرانی در هر هفته

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی مازندران با تاكید بر لزوم آموزش نكات ایمنی به والدین ، گفت: هر هفته یك كودك زیر پنج سال این استان براثر حوادثی كه با آگاهی بخشی والدین قابل كنترل و پیشگیری است ، جان خود را از دست می دهند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا ، دکتر ' محسن اعرابی' روز چهارشنبه به مناسبت هفته کودک در بازدید از بخش کودکان بیمارستان بوعلی سینای ساری افزود : این کودکان به واسطه بروز حوداث داخل منزل از قبیل افتادن ، برق گرفتگی و یا حوادثی نظیر تصادف جان می سپارند.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش والدین و شناساندن مسائل خطرناک پیرامون کودکان به آنان، گفت : آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیروی انتظامی دست اندرکاران آموزش مسائل جامعه می توانند در این زمینه بسیار یاریگر باشند .

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به بازگشایی مدارس ، گفت : بوفه مدارس چالش جدی در زمینه بهداشت و سلامتی دانش آموزان به شمار می رود.

وی ادامه داد: واگذاری بوفه های مدارس به مجموعه های خصوصی ، بستری برای توزیع غذاهای آماده ساندویچی فراهم کرده که مناسب با تغذیه دانش آموزان نیست.

اعرابی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی با اعمال نظارت جدی و مستمر به دنبال رفع این چالش است و برای این منظور نیازمند همکاری دیگر نهادهای مرتبط است .

۱۳۹۳/۷/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...