نسخه چاپی

پیكر شهید مدافع حرم در ورامین تشییع شد

عکس خبري -پيکر شهيد مدافع حرم در ورامين تشييع شد

پیكر شهید سید رضا حسینی مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور اقشار مختلف مردم در ورامین تشییع شد

به گزارش نما به نقل از تسنیم، امروز پیکر شهید سید رضا حسینی مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور اقشار مختلف وارثان 15 خرداد از میدان امام حسین (ع) ورامین به سوی میدان امام خمینی (ره) ورامین و سپس گلزار شهدای حسین رضا تشییع شد.

در این مراسم حضرت آیت‌الله سیدمرتضی محمودی‌گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین، سرهنگ جمال نیکجو جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران، سیدرضا طباطبایی معاون فرمانداری ورامین و سیدجمال جلیلی معاون فرمانداری پیشوا و جمعی از مسئولین نهادها و ادارات شهرستان ورامین و پیشوا حضور داشتند.

حضرت آیت‌الله سیدمرتضی محمودی‌گلپایگانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین بر پیکر مطهر این شهید مدافع حرم نماز خواندند و پیکر این شهید در گلزار شهدای سید‌فتح الله ورامین به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این مراسم اظهار کرد: امروز دشمنان دین مبین خدا برای مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) به فرقه تکفیری‌ها روی آورده‌اند تا چهره خشن از اسلام به جهان ارائه کنند.

وی با اشاره به سابقه انقلابی ورامین گفت: مردم ورامین از ابتدای انقلاب و قبل از ان مدافع دین و راه حق بودند و اکنون نیز در مسائل مختلف ارادت خود به امامت و ولایت را ثابت کرده و هنوز در این عرصه ثابت قدم هستند.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی، وظیفه همه اقشار جامعه و مسئولان را را سخت و دشوار می سازد و باید با زنده نگه داشتن و حرکت در راه آنها از خون این شهدا پاسداری کنیم.

وی تاکید کرد: شهید سیدرضا حسینی از اهالی روستای سرگل این شهرستان بود که با توجه به تحولات چند سال اخیر کشور سوریه و هتک‌حرمت‌ به حرم حضرت زینب کبری (س) به دست گروه‌های تکفیری و وهابی، برای دفاع از این حرم‌های شریف به سوریه رفته بودند و در این کشور به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

حجت‌الاسلام محمودی بیان کرد: شهدایی مانند شهید حسینی با بصیرت و شناخت کامل به دفاع از حرم اهل بیت (ع) رفتند و اکنون نیز ملت ایران اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان ورامین تاکنون در راه دفاع از حرم شریف حضرت زینب (س) چند شهید تقدیم اسلام کرده است و مردم ورامین با حضور باشکوه در این مراسم نشان دادند که راه شهدای حرم همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۳/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...