نسخه چاپی

كیانی: كارون اهواز را دست كم نمی‌گیریم

كاپیتان تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: تمام تلاشمان را می‌كنیم تا در ادامه لیگ هم عملكرد خوبی داشته باشیم و تعطیلات لیگ در روند خوب تیم ما وقفه ایجاد نمی‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهدی کیانی در مورد اردوی تراکتورسازی در تهران گفت: وضعیت اردو خیلی خوب است. ما در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کنیم و ان‌شاالله آماده هستیم تا با شروع دوباره مسابقات نتایج مناسبی بگیریم.

وی در ادامه عنوان کرد: وضعیت اردوی ما در تهران خوب است و از لحاظ امکانات وضعیت خوبی داریم. همه چیز فراهم است تا آمادگی خود را بیشتر کنیم.

کاپیتان تراکتورسازی در رابطه با اینکه آیا تعطیلات لیگ در عملکرد آنها وقفه ایجاد نمی‌کند، یادآور شد: تیم خوب و یکدستی داریم. بازیکنان ما جوان و آماده هستند. کادرفنی با تمرینات خوب و قوی که در نظر می‌گیرد شرایط را برای بهبود عملکرد تیم فراهم می‌کنند تا این تعطیلات کمترین وقفه‌ای را در عملکرد تیم به وجود بیاورد.

کیانی در مورد دیدار تراکتورسازی در جام حذفی مقابل کارون اهواز گفت: معمولا تیم‌های لیگ دسته اول در جام حذفی انگیزه زیادی دارند و با استفاده از این فرصت می‌خواهند توانایی خود را نشان دهند. بازی سختی در پیش است و باید با تمام وجود تلاش کنیم تا از این مرحله بالا بیاییم. به هیچ وجه حریفمان را دست کم نمی‌گیریم تا غافلگیر نشویم.

وی در مورد اینکه باشگاه حدود 40 درصد از قرارداد تیم را پرداخت کرده است‌، اظهار داشت: جا دارد از مسئولان باشگاه تشکر کنم چرا که آنها نهایت تلاش خود را برای بهبود وضعیت تیم به کار بستند. اکنون که تیم در صدر جدول است باید تمامی امکانات فراهم شود و به لطف خدا تا به این لحظه مشکل مالی نداریم. باید همه دست به دست هم دهیم تا بازیکنان با ادامه همین شرایط بتوانند به عملکرد خوب خود تداوم ببخشند. امسال باید هرطور شده به موفقیت برسیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

۱۳۹۳/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...