نسخه چاپی

داعش صدها كیلومتر با مرزهای ایران فاصله دارد

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حادثه سراوان گفت: مشت محكمی به دهان تروریست‌ها می‌كوبیم، در حال حاضر چند نفر از عوامل این حادثه دستگیر شده‌اند و تعدادی نیز به پاكستان گریخته‌اند كه دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم که صبح امروز در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با اشاره به ارزیابی عملکرد استان قم در انجام وظیفه، اظهار کرد: با بررسی بازرسان نیروی انتظامی، استان قم در ارزیابی عملکرد نمره خوبی را دارد.

وی با بیان "بخش‌های پژوهشی و اجتماعی ما حوزه رضایت مردم را مورد ارزیابی قرار می‌دهند" افزود: این رضایت مردمی حاکی از پیشرفت فرمانده نیروی انتظامی قم در انجام وظایف است.

فرماندهی ناجا به جمعیت روزافزون قم اشاره کرد و گفت: استان قم به‌دلیل مسافران، گردشگران خارجی، طلاب و دانشجویان یک روند رو به رشد سریع را طی می‌کند، به همین دلیل ‌قم را از حیث نیازهای امنیتی و انتظامی و تأسیسات و نیروی انسانی متناسب با نیازهای استان مورد توجه قرار داده‌ایم.

سردار احمدی مقدم با اشاره به جایگاه استان قم نسبت به سایر استان‌ها از نظر نحوه عملکرد، بیان کرد: استان‌های دیگر در ارزیابی عملکرد از ۱۰۰ نمره‌ بین ۸۵ تا ۸۷ را دریافت کرده‌اند، که استان قم در ارزیابی عملکرد نمره ۸۶ را از آن خود کرده است.

وی تصریح کرد: نظم و حرکت عمومی نیروی انتظامی در سراسر کشور سبب شده تمامی استان‌ها از یک هماهنگی و هارمونی برخوردار باشند.

فرمانده ناجا بااشاره به اینکه استان قم از عقب ماندگی بیشتری برخوردار بوده است، افزود: در حال حاضر این عقب ماندگی‌ها جبران شده است و قم باید از لحاظ نظم پیشرفت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به دغدغه‌های نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: برطرف کردن ضعف منابع مادی برای سرعت بخشی به حرکت‌ها و پاسخگویی به نیازها مهم‌ترین دغدغه نیروی انتظامی است که تلاش می‌کنیم با مدیریت صحیح و بهره برداری درست از منابع کار بیشتری انجام دهیم.

سردار احمدی مقدم حوزه مأموریت، اعتیاد و سرقت‌های خرد را یکی دیگر از دغدغه‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: در شش ماه اخیر ۸ هزار فقره سرقت که ۷۰ درصد آن مربوط به سرقت‌های خرد است در استان قم رخ داده و اغلب مجرمان غیربومی بوده‌اند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه سرقت تا حد زیادی جلوی پیشرفت این جرائم‌ها را گرفته‌ایم و همه جرائم به‌جز سرقت‌های خرد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه بهبود شرایط اقتصادی ارتباط مستقیمی با کاهش جرائم دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر که وضعیت اقتصادی کشور در حال بهبود است شاهد کاهش جرائم در کشور هستیم.

سردار احمدی مقدم با اشاره به حادثه سراوان و شهادت ۳ تن از افراد نیروی انتظامی، اظهار کرد: مشتی محکمی به دهان تروریست‌ها می‌کوبیم. در حال حاضر چند نفر دستگیر شده‌اند و تعدادی نیز به پاکستان گریخته‌اند که دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروهای داعش در هیچ‌کجای مرزهای کشور حضور ندارند و این گروهک صدها کیلومتر با مرزها فاصله دارند، فقط فاصله در مرز قصرشیرین با این گروهک ۴۰ کیلومتر است که ارتش عراق و نیروهای مردمی پیشرفت‌های خوبی در مقابله با آن‌ها داشته‌اند؛ امیدواریم این مناطق نیز از این گروهک خالی شود.

۱۳۹۳/۷/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...