نسخه چاپی

آتش سوزی گسترده در یافت آباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده یك كارگاه مبلمان در یافت‌آباد خبر داد.

به گزارش نما سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه آتش‌سوزی در کارگاه رنگرزی مبلمان در ساعت 13:37 امروز ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان 4 ایستگاه را به محل حادثه واقع در یافت‌آباد اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک کارگاه به مساحت 350 مترمربع رخ داده و در پی آن تمامی کارگاه که مملو از اسکلت مبل، تینر، پارچه، رنگ و ... بود در میان شعله‌های آتش در حال سوخت است.

ملکی با بیان اینکه شدت حادثه به حدی بود که بخش‌هایی از سقف این ساختمان تخریب شده بود، افزود: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند که یک گروه از آنان کارگری جوان را در همان لحظات اولیه در حالی که به شدت از ناحیه هر دوست مصدوم شده بود خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند. گروه دیگر آتش‌نشانان نیز همزمان عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در حوالی ساعت 14 به عملیات خود خاتمه دادند.

۱۳۹۳/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...