نسخه چاپی

محمدرضا خلعتبری:

توقع نداشتم پرسپولیسی‌ها توهین كنند

ستاره تیم فوتبال سپاهان گفت: «من هم انتظار نداشتم در بازی با پرسپولیس هواداران این تیم به من توهین كنند.»

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، محمدرضا خلعتبري اميدوار بود از سوي کي‌روش براي اردوي پرتغال فراخوانده شود اما سرمربي تيم ملي او را از ليست ۵۰ نفره خط زد.

خلعتبری ترجیح داده دیگر در مورد تیم ملی و اتفاقات اخیر صحبت نکند و می خواهد با انگیزه بالایی برای رقابت های جام حذفی استارت بزند.

خلعتبری صحبت های زیر را انجام داد:

* بازی با گل گهر سخت است

تمرینات را بعد از چند روز استراحت با تمام توان شروع کردیم و می خواهیم برای جام حذفی استارت قوی بزنیم. هدف سپاهان از حضور در جام حذفی قهرمانی است ولی کار سختی داریم. خیلی ها می گویند قهرمانی در جام حذفی راحت تر است اما تیم هایی که در جام حذفی حضور دارند با انگیزه بالاتری بازی می کنند. ما باید با گل گهر سیرجان بازی کنیم که بازیکنان این تیم جلوی ما می خواهند بهترین بازی شان را انجام دهند. ما به مرور زمان بهتر کار می کنیم و می توانیم نتایج خوبی در لیگ برتر هم بگیریم.

* بنگر از ناراحتی این حرف ها را زده

در بازی با پرسپولیس اتفاقاتی افتاد که محسن بنگر ناراحت شد. به هر حال بنگر برای سپاهان چند سال بازی کرده و انتظار این رفتارها را نداشت. این مسائل در فوتبال ناراحت کننده است و من دوست دارم چنین مسائلی در فوتبال مان باشد. زمانی هم که من برای بازی با پرسپولیس در فینال حذفی رفتم هواداران پرسپولیس با من همین طور برخورد کردند. در بازی با استقلال هم به من فحش دادند و این رفتارها نباید از سوی هواداران فوتبال رخ دهد.

* نباید در ورزشگاه ها فحاشی کنند

من هم انتظار نداشتم در بازی با پرسپولیس هواداران این تیم به من توهین کنند. من یک سال خوب در این فوتبال داشتم و همراه این تیم توانستیم سهمیه آسیایی بگیریم. فوتبال حرفه ای همین است و بازیکن تیمش را عوض می کند .واقعیت در فوتبال همین است و بازیکنان تیم هایشان را تغییر می دهند. امیدوارم دیگر در ورزشگاه ها این مسائل دیده نشود چون در نهایت خودمان ضرر می کنیم. بنگر هم از ناراحتی این حرف ها را زده است.

* هر فوتبالیستی از نیمکت نشینی ناراحت می شود

من نمی توانم در مورد شهاب گردان و نیمکت نشینی اش صحبت کنم چون این مسائل به کادر فنی ربط دارد. اما در مورد خودم و یا هر فوتبالیست دیگری می توانم بگویم هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت می شود و اگر نشود فوتبالیست نیست. بازیکن در این شرایط تلاشش را بیشتر می کند و ما هم دو دروازه بان خوب داریم.خودم هم برای موفقیت سپاهان تمام تلاشم را می کنم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و اول برایم برد مهم است و اگر موقعیت داشته باشم گل می زنم.

۱۳۹۳/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...