نسخه چاپی

ناكامی دركودك‌ربایی یك میلیاردی

ربایندگان كودك پنج ساله‌ای در نیشابور وقتی خود را در برابر تنگناهای پلیسی دیدند گروگان خود را رها كردند.

به گزارش نما به نقل از ایران، ساعت 11 صبح 9 مهرماه سال جاری در پی گزارشی مبنی بر کودک‌ربایی در خیابان 22 بهمن غربی بلافاصله مأموران تجسس کلانتری 13 قدس و کارشناسان دایره جنایی پلیس آگاهی وارد عمل شدند و پای در پارکینگ خانه پدر این کودک گذاشتند.

مأموران پس از بررسی‌های تخصصی متوجه شدند «پرهام» پنج ساله در زمان رفتن به مهدکودک از داخل پارکینگ مجتمع ربوده شده و این در حالی است که برابر اظهارات شاهدان یک خودروی پژو سیاه رنگ در همان لحظه با استفاده از ریموت در مجتمع را باز و خارج شده است و همین کافی بود تا مشخص شود آدم‌ربایان ریموت در مجتمع را نیز با خود همراه داشته‌اند.

سرهنگ «حسینی»‌ رئیس پلیس نیشابور گفت: کودک‌رباها پس از 24 ساعت با تلفن همراه پدر پرهام تماس گرفته و درخواست یک میلیارد تومان پول می‌کنند و به دلیل حساسیت موضوع شش تیم اطلاعاتی و عملیاتی به همراه کارشناسان اداره جنایی پلیس آگاهی تحقیقات فنی و پلیسی و ردزنی‌های اطلاعای را آغاز و دو مظنون را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس نیشابور تصریح کرد: ردزنی‌های پلیس آگاهی باعث شد آدم‌رباها عرصه را بر خود تنگ دیده و به ناچار ساعت 8:10 دقیقه صبح روز پنجشنبه پرهام پنج ساله را با یک خودرو صحیح و سالم جلوی در مجتمع رها می‌کنند.
مأموران با توجه به اقدامات امنیتی بلافاصله راننده خودرو را به دام انداختند و تحقیقات فنی و پلیسی از وی آغاز شد و در کمتر از 72 ساعت همدستانش نیز دستگیر شدند.

۱۳۹۳/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...