نسخه چاپی

در دیدار با قائم مقام وزیرخارجه قبرس:

ظریف خواستار ایفای نقش اروپا در ادامه مذاكرات شد

وزیر امور خارجه كشورمان با اشاره به گفتگوهای كشورمان با اعضای 1+5 و نقش تأثیر گذار اتحادیه اروپا در مذاكرات ، خواستار ایفای نقش مستقل تر و فعال تر این اتحادیه در ادامه مذاكرات شد .

به گزارش نما به نقل از مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز با الکساندروس ان زنون قائم مقام وزیر امور خارجه قبرس ملاقات کرد .

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به روابط دوجانبه دوستانه دو کشور بر افزایش همکاری ها در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی تأکید و ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور بیش از پیش توسعه یابد .

محمد جواد ظریف در ادامه با اشاره به گفتگوهای کشورمان با اعضای 1+5 و نقش تأثیر گذار اتحادیه اروپا در مذاکرات، خواستار ایفای نقش مستقل تر و فعال تر این اتحادیه در ادامه مذاکرات شد .

الکساندروس ان زنون قائم مقام وزیر امور خارجه قبرس ضمن ابراز خرسندی در سفر به ایران ابـراز امیدواری کرد که مذاکرات ایران و 1+5 بـا موفقیت بـه پایان برسد . در ادامه وی گفت : ایجاد اعتماد بین ایران و جامعه جهانی ، زمینه را بـرای توسعه روابط در تمام ابعاد هموار می نماید . قائم مقام وزیر امور خارجه قبرس بر این موضوع تاکید کرد که اتحادیه اروپا خواهان روابط مستمر و با ثبات با جمهوری اسلامی ایران است .

الکساندر ان زنون برای افزایش همکاری در زمینه های اقتصادی و سیاسی اعلام آمادگی کرد و از سفر آتی مقامات این کشور به جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم همکاریهای دو کشور خبر داد .

۱۳۹۳/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...