نسخه چاپی

همنوایی با رسانه‌های معاند علیه نیروهای انقلابی!

طی روزهای اخیر، برخی رسانه‌های زنجیره‌ای داخلی به بهانه حوادث اسیدپاشی در اصفهان، با رسانه‌های ضدانقلاب در حمله به حجاب همراه شدند.

طی روزهای اخیر، برخی رسانه‌های زنجیره‌ای داخلی به بهانه حوادث اسیدپاشی در اصفهان، با رسانه‌های ضدانقلاب در حمله به حجاب همراه شدند. در همین‌باره یک خبرگزاری دولتی که با هزینه بیت‌المال اداره می‌شود، طی روزهای گذشته همگام با رسانه‌های ضد انقلاب به‌ویژه بی‌بی‌سی، پروژه‌ای عجیب را در این‌باره آغاز کرده است. در خبر این خبرگزاری، به‌طور ملموسی تلاش شد تا این حرکات وحشیانه، به نام نیروهای انقلابی ثبت شود و به مخاطب این‌طور القا شود که زنان بدحجاب در اصفهان به‌طور سازماندهی‌شده مورد اسیدپاشی متدینان قرار گرفته‌اند! در بخشی از متن خبر این خبرگزاری آمده است: «این حادثه زمانی اتفاق افتاد که از چندی پیش تاکنون در شبکه‌های اجتماعی مطالبی با محتوای اسیدپاشی به زنان بی‌حجاب در اصفهان منتشر می‌شود؛ اما مشخص نیست که آیا حادثه شب گذشته ارتباطی با این مطالب داشته است یا خیر؟» این خبرگزاری در گزارشی درباره یکی از قربانیان نوشت: «پدر این دختر با بیان اینکه آن‌ها که به دخترم تهمت بی‌حجابی می‌زنند، باید در آخرت پاسخ دهند، می‌افزاید: ندا هیچ‌گاه نمازش ترک نشده است.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «پیدا کردن یکی از آشنایان سارا در میان افرادی که برای ملاقات پشت در بیمارستان در انتظار هستند، دشوار به‌نظر می‌رسد. دختر جوانی که به گفته شایعات یکی از قربانی‌های اسیدپاشی در اصفهان به دلیل بدحجابی است»!

روزنامهجمهوری اسلامی هم در پیش‌قضاوتی عجیب با متهم کردن دلسوزان انقلاب به این حادثه نوشت: «قضاوت‌های خودسرانه درباره موضوعات مختلف و صادر کردن احکام مرگ و زندان و شلاق و تکفیر و ارتداد برای این و آن توسط افرادی که نه در منصب قضا هستند و نه مسئولیتی درباره موضوعاتی که درباره آن‌ها سخن می‌گویند و می‌نویسند برعهده دارند، بسیار خطرناک است. این غیرمسئولانه سخن گفتن‌ها و غیرکارشناسانه نوشتن‌ها، عده‌ای را به اقدامات خودسرانه تشویق می‌کند و آن‌ها را به میراث‌داران منافقین تبدیل می‌نماید.»! این در حالی است که احمد سالک، نماینده مردم اصفهان، با بیان اینکه در میان قربانیان اسیدپاشی اصفهان یک خانم محجبه چادری وجود داشته است، گفت: این خانم با پوشش کامل در ماشین نشسته بوده است و با توجه به این موضوع به هیچ عنوان نمی‌توان گفت انگیزه اسیدپاش، مبارزه با بدحجابی بوده است. به نظر می‌رسد که توطئه‌ای پشت پرده این سوءقصدها قرار دارد.

۱۳۹۳/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...