نسخه چاپی

اعلام وصول سوال 16 نماینده از 4 وزیر دولت

سوال 16 نماینده مجلس شورای اسلامی از وزرای كشور، اقتصاد، تعاون، كار و رفاه اجتماعی، و صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی لایحه حفاظت و بهره برداری از منابع ژنتیکی و لایحه الحاق ایران به پروتکل تجارت محصولات دخانی اعلام وصول شد.

علاوه بر این طرح الحاق یک ماده به قانون مجازات اسلامی نیز اعلام وصول گردید.

همچنین سوالات نمایندگان از وزرای دولت نیز در پایان جلسه اعلام وصول شد. براین اساس سوال محمد جباری نماینده مردم بندر لنگه از وزیر کشور در مورد عدم اجرای تقسیمات کشوری اعلام وصول شد.

هیات رئیسه مجلس همچنین سوال 3 نماینده از وزیر اقتصاد در مورد عدم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را نیز اعلام وصول کردند.

سوال موسی الرضا ثروتی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد عدم اجرای طرح های مصوب دولت در سفر مقام معظم رهبری و عدم اجرای قانون استخدام معلمان فنی و حرفه ای نیز اعلام وصول شد.

هیات رئیسه مجلس همچنین سوال نادر قاضی پور از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد عدم استفاده از توان ملی در طرح های 8 گانه فولاد را اعلام وصول کرد.

همچنین سوال 8 نماینده از نعمت زاده در مورد عدم پیشرفت طرح های مس مطابق با برنامه های پنجم توسعه اعلام وصول شد.

علاوه بر این سوالات شوحانی و حسینی نمایندگان استان ایلام از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد اقدام این وزارتخانه در ایجاد رقابت در صنعت خودرو و عدم رسیدگی به شرکت ها و افراد حقیقی دریافت کننده ارز مرجع از سازمان بازرگانی اعلام وصول شد.

۱۳۹۳/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...