نسخه چاپی

تمرین صبح امروز استقلال با حضور 7 بازیكن

تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد كه تنها ۷ بازیكن در محل تمرین حضور داشتند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال پس از ۳ روز تعطیلی ساعت ۱۰ صبح امروز(سه‌شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* در تمرین امروز حنیف عمران‌زاده، محمدرضا خرسندنیا، آرش برهانی، سجاد شهباززاده، مهدی کریمیان، یعقوب کریمی و میلاد فخرالدینی حضور داشتند. عمران‌زاده و کریمی با وجود حضور در کمپ با آبی‌پوشان تمرین نکردند. کریمی به دلیل سرماخوردگی نتوانست با تیم تمرین کند.

* کرار جاسم هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال که محرومیتش از دربی با حرف‌وحدیث‌هایی زیادی روبرو شده، در تمرین آبی‌پوشان شرکت نکرد. پژمان نوری، محمد قاضی و رافائل داسیلوا به همراه ملی‌پوشان استقلال غایبان تمرین بودند. همچنین هرایر مگویان بازیکن ارمنستانی این تیم برای شرکت در تمرینات تیم ملی کشورش به ارمنستان سفر کرده و شنبه هفته آینده به تهران بازمی‌گردد.

* ستار همدانی از اعضای کادر فنی استقلال نیز در تمرین حضور نداشت.

* امیر قلعه‌نویی با لباس شخصی در کمپ تمرینی آبی‌پوشان حضور یافت و در گوشه‌ای نظار‌گر تمرین شد.

* آرش برهانی با ۱۰ و حنیف عمران‌زاده با ۱۵ دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شدند.

* با توجه به سرمای هوا بیشتر بازیکنان با کلاه و دستکش تمرین کردند.

* بیتشر محور تمرین استقلال به هوازی اختصاص داشت و بازیکنان طبق برنامه کادر فنی کار تاکتیکی انجام ندادند. در طول تمرین بازیکنان در خصوص شایعه درگذشت مرتضی پاشایی یکی از خوانندگان کشور صحبت و از این مسئله اظهار تاسف کردند. این در حالی است که پاشایی در بیمارستان بستری است و مراحل درمانی‌اش را سپری می‌کند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال روز دوم آذرماه در هفته پانزدهم لیگ برتر باید به مصاف پرسپولیس برود.

۱۳۹۳/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...