نسخه چاپی

حقیقی: شعارها علیه من نبود

هافبك پرسپولیس گفت: اگر با رفتن من و صادقیان مشكلات پرسپولیس حل نمی‌شود، پس ما می‌رویم تا این اتفاق رخ بدهد.

به گزارش نما به نقل از فارس، رضا حقیقی در خصوص اتفاقات دیدار پرسپولیس با گسترش فولاد عنوان کرد: من بازیکن حاشیه‌ای نیستم که می‌خواهند مرا وارد حاشیه کنند. با چه زبانی باید بگویم که اجازه گرفتم و به رختکن رفتم. برخی دنبال این هستند که بگویم حتما اعتراض کردم. این همه بازیکن اعتراض می‌کنند من هم می‌توانم این کار را انجام دهم اما دوست ندارم. من فقط وقتی تعویض شدم به رختکن رفتم تا گرمکنم را بیاورم چون گرمکن نداشتم.

وی ادامه داد: در مورد ضربه‌ای که به تابلوی تبلیغات زدم دلیل وجود داشت. کجای دنیا جلوی تونل و محل تردد بازیکنان تابلو می‌گذارند؟ من هرچقدر تلاش کردم با دست تابلو را کنار بزنم نشد و مجبور شدم از پا کمک بگیرم. برخی دنبال این هستند که پرسپولیس را به حاشیه ببرند و می‌خواهند از من استفاده کنند.

هافبک پرسپولیس عنوان کرد: ما خودمان هزار و یک مشکل داریم. هنوز پولی دریافت نکردیم و باشگاه امروز و فردا می‌کند اما همه به دنبال این هستند که مرا مقصر جلوه دهند. من با تعویض هیچ مشکلی ندارم و این جزء فوتبال است. تماشاگران هم اصلا علیه من شعار ندادند اما برنامه نود آن را به اشتباه نشان داد.

وی در خصوص اینکه برخی پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به حرکت او اعتراض کرده‌اند تاکید کرد: من احترام بسیار زیادی به بازیکنان قدیمی تیم قائلم چون زحمت زیادی کشیده‌اند اما من در دستگاه امام حسین(ع) بزرگ شده‌ام و هیچ‌گاه بی‌احترامی نمی‌کنم اما برخی دوست دارند با شخصیت من بازی کنند. یک سری افراد می‌خواهند در رسانه‌ها باشند و به همین دلیل صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند.

حقیقی با اشاره به اینکه پرسپولیس را دوست دارد، گفت: متاسفانه شرایط را طوری درست می‌کنند که نتوانیم در پرسپولیس بمانیم. یک نفر یک سایت را در دستش گرفته و مدام می‌گوید پیراهن برای من و امثال من بزرگ است. برای من که جام جهانی رفته‌ام گشاد است پس برای چه کسی خوب است؟ قبل از آمدن به پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده و کاپیتان فجر بودم. 6 تیم لیگ برتری بالای جدول هم مرا می‌خواستند. زمانی که به پرسپولیس آمدم این تیم در بحران قرار داشت. هافبک دفاعی در تیم نبود و هیچ کس هم نمی‌آمد. من با انگشت شکسته برای پرسپولیس بازی کردم.

هافبک پرسپولیس عنوان کرد: امیدوارم کاری کنند که بازیکنان دیگر هم به پرسپولیس بیایند. یکی از بازیکنانی که هم‌بازی من هم بوده است در نیم‌فصل قصد داشت به پرسپولیس بیاید اما 6 بازیکن از تیم خودمان به او گفته‌اند نیا. من دو سال است 650 میلیون از تیم و باشگاه طلب دارم. من کجا پول گرفته‌ام. تنها به خاطر علایق قلبی به پرسپولیس آمدم. دوست ندارم از این تیم جدا شوم اما با این وضعیت هم نمی‌شود ادامه داد. من مانند برخی نیستم که در فضای مجازی بنویسم که می‌خواهم بروم. تا زمانی که نیاز داشته باشند می‌مانم و نخواهند می‌روم.

حقیقی تاکید کرد: اگر مشکل پرسپولیس با رفتن من و امثال پیام صادقیان حل می‌شود می‌رویم تا این اتفاق بیفتد. ما فقط احترام می‌خواهیم. به خاطر رفتن به دنبال گرمکن آنقدر حاشیه درست کرده‌اند. اگر قصدم اعتراض یا ناراحتی بود که به نیمکت باز نمی‌گشتم. سرپرست تیم، سرمربی و خودم می‌گویم که هیچ اعتراضی نبوده است اما هیچ کس قبول نمی‌کند. حتما باید بگویم که قهر و اعتراض بوده که باور کنند.


۱۳۹۳/۸/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...