نسخه چاپی

اپراتورهای تلفن همراه به مناظره رفتند

كارشناسان، صاحبنظران و نمایندگان مجلس این هفته درباره اپراتورهای تلفن همراه مناظره میكنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محوری ترین بحث پنجاه و پنجمین برنامه مناظره این است که: «آیا کیفیت و سطح خدمات تلفن های همراه با نرخ تعرفه های آنها تناسب دارد؟»

در حال حاضر بیش از ۱۰۰میلیون مشترک تلفن همراه با اپراتورها مختلف در کشور وجود دارد و این مشترکان مشکلات بسیار زیادی در خصوص سرعت اینترنت تلفن همراه و حتی استفاده از امکانات اولیه همچون مکالمه و پیامک دارند.

در برنامه این هفته مناظره با اشاره به بیانات رئیس جمهوری درباره تاکید به رسیدن بر خدمات نسل سوم و چهارم اپراتورها و اینکه ما هنوز به این مرحله از پیشرفت در عرصه فناوری و ارتباطات نرسیده‌ایم مسائلی چون: مشکلات مردم با سرعت اینترنت تلفن همراه، نیاز مردم به گسترش اینترنت و خدمات اپراتورها و به طور کلی کیفیت خدمات جانبی تلفن های همراه به بحث گذاشته می شود.

تعیین نهادی حافظ منافع مشترکان تلفن های همراه فارغ از وابستگی به سازمان و نهادی دولتی و پرداختن به چگونگی قیمت گذاری بر اساس مکانیزم تعرفه گذاری‌ها از دیگر موضوعاتی است که به آن در برنامه این هفته پرداخته خواهد شد.

تهیه کنندگی برنامه مناظره به عهده علیرضا اسکندری است که ساعت ۱۶:۳۰ عصر جمعه بیست وسوم آبان ماه از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

۱۳۹۳/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...