نسخه چاپی

مردی بعد از درگیری با همسرش، او را سلاخی كرد

به گزارش پلیس فلوراید مردی كه تلاش می‌كرد با صحنه سازی پلیس را از حقیقت دور نگه دارد به اتهام قتل همسرش بازداشت و محاكمه شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، دیوید برویک پس از نزاع و درگیری همسرش راخفه و سلاخی کرد و سپس با برقراری تماس تلفنی با فوریت‌های پلیس فلوراید تلاش می‌کرد تا با سرپوش گذاشتن بر آنچه اتفاق افتاده بود پلیس را ازیافتن حقیقت عاجز کند.



وی به دلیل سوءمصرف بیش از حد کوکائین کنترل خود را از دست داد و پس از درگیر شدن با همسرش فرانسوا وارگز 56 ساله وی را پس از ضرب و شتم وحشیانه خفه کرد و به 30 سال زندگی مشترک را پایان داد.



وی با برقراری تماس تلفنی با فوریت‌های پلیس ادعا کرد، دومرد قبل از ورود وی به منزل مسکونی‌اش در فلورایدا پس از ضرب و شتم همسرش وی را پس از آزار و اذیت به قتل رساندند و خود شاهد این حادثه بوده است.



به گزارش این خبرگزاری در بازرسی‌های اولیه پلیس پس از بررسی صحنه جرم مدارکی به دست آمد که متهم اصلی بودن دیوید را ثابت می‌کرد.

پلیس با آزمایش DNA کشف شده بر روی زمین و در بین انگشتان دست فرانسوا دریافت تارهای مو متعلق به دیوید است.



در دادگاهی که روز گذشته در فلوریدا تشکیل شد، پلیس با پخش صدای ضبط شده دیوید،‌ پرده از حقیقت برداشت و چهره قاتل اصلی را فاش نمود.

از آنجایی که فوریت‌های پلیس تمامی تماس‌‌های ورودی به این مرکز را ضبط می‌کند، صدای ضبط شده دیوید خود مدرکی محکم برای گناهکار شناختن وی است.



براساس این صدای ضبط شده که دیوید با صدای بلند خطاب به نیروهای پلیس این طور وانمود کردکه دو مرد همسرش را خفه کردند و وی قادر به نجات فرانسوا نیست.

تحقیقات پلیس نشان می‌دهد که درزمان گفتگوی وی با پلیس هیچ صدای دیگری شنیده نمی‌شد ومدرک محکم دیگری در دادگاه بر علیه وی ارائه شد.



به گزارش پلیس افسران تجسس به منظور بازسازی صحنه جرم دیوید را در جایگاهی قرار دادندکه جسد همسرش را یافته بودند تشنج ناگهانی دیوید به دلیل یاد آوردن از آنچه در چند روز گذشته اتفاق افتاده بود منجر به بستری شدن و درنهایت اعتراف وی به قتل همسرش شد.



دادگاه نهایی وی برای محاکمه شدن آگوست سال 2015 برگزار خواهد شد که وی در این مدت در زندان موقتی ایالتی زندانی شد.



۱۳۹۳/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...