نسخه چاپی

نوباوه: وضع صداوسیما از این هم بهتر خواهد شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب رئیس جدید صداوسیما، گفت: خط صداوسیما، خط منافع ملی است و با این تغییر مدیریت به لحاظ محتوا تغییری نمی‌بینیم اما امیدوار باشید كه وضع صداوسیما از این هم بهتر خواهد شد و قطعا نگاهی رو به جلو داریم.

به گزارش نما، بیژن نوباوه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بزرگترین حسن انتخاب این بار این بود که رئیس سازمان صداوسیما از داخل سازمان انتخاب شد. افرادی که از بیرون می‌آیند چند سالی طول می‌کشید تا سوار کار شوند؛ بنابراین مجبور می‌شدند کار را به دیگران واگذار کنند و در نتیجه کار از دستشان بیرون می‌رفت.

او ادامه داد: آقای سرافراز یکی از قدیمی‌های تلویزیون است و در حوزه برنامه‌سازی، اجرایی و تأسیس شبکه تجربیات زیادی دارد. سازمان صداوسیما حتما بعد از این پیشرفت‌های بیشتری خواهد کرد. چون همه عناصری که می‌باید برای پیشرفت وجود داشته باشد در وجود ایشان می‌بینیم.

نوباوه همچنین درباره چالش‌های پیش رو رئیس جدید سازمان صداوسیما، گفت: رسانه همیشه دچار چالش است چون ایستا نیست. هر روز یک اتفاق جدید می‌افتد به خصوص در کشور ما که از مجموع 18 هزار و 250 شبکه بین‌المللی، حدود 2200 تای آن در کشور ما قابل رویت است و 140 شبکه فارسی زبان داریم که این همه هجمه در دنیا بی‌نظیر است. دنیا دارد با ما مقابله می‌کند و یکی از وظایف صداوسیما مقابله با اینهاست.

او تأکید کرد: اگر نتیجه کار آقای ضرغامی را مثبت می‌بینیم به این دلیل است که مقابله ما مثبت بوده است. از سوی دیگر نیاز جامعه روزافزون است و توقع مردم هر روز بالاتر می‌رود. بنابراین نه فقط به لحاظ کمی بلکه به لحاظ کیفی هم باید پاسخگوی نیازهای روزافزون جامعه باشیم. رسانه ملی باید همسو با نیاز جامعه حرکت کند، چالش رسانه، به روز شدن است و هر کجا که از روز عقب افتاد دچار رکود می‌شود.

به گفته نوباوه کی از مسائلی که سرافراز با مواجه است زیرساخت‌های قوی صداوسیما است. چرا که این زیرساخت‌ها برای هر مدیری سنگین است و سرافراز باید آنها را گسترش دهد، تقویت کند و افزایش محتوا دهد که شرایط راحتی نیست.

۱۳۹۳/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...