نسخه چاپی

گازگرفتگی زوج جوان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مسمومیت یك زوج جوان درپی وقوع گازگرفتگی در منزل مسكونیشان خبر داد.

به گزارش نما، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: وقوع یک مورد حادثه گازگرفتگی در ساعت 50 دقیقه بامداد امروز شنبه به سامانه 125 اطلاع داده‌ شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه یک واحد مسکونی در خیابان دماوند خیابان اقبال اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهارکرد: حادثه در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه مسکونی رخ داده بود که در جریان آن زوجی جوان در واحد 60 متری خود دچار گازگرفتگی شده‌ بودند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان این زوج را به فضای باز انتقال دادند، گفت: زوج جوان حدود 30 سال سن داشته و خوشبختانه علیرغم مسمومیت شدید علائم حیاتی در آنان وجود داشت که آتش‌نشانان آنان را برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

وی علت این حادثه را روشن بودن آبگرمکن دیواری و شومینه و نشت گاز از آنها اعلام کرد و گفت: بسته بودن تمامی درها و پنجره‌ها باعث کاهش اکسیژن و تولید گاز مونوکسیدکربن در منزل شده بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی‌ محل در ساعت 2:12 بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.

۱۳۹۳/۸/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...