نسخه چاپی

استقلال به تیم دسته‌دومی مساوی داد

استقلال كه در این دیدار با تركیبی كاملا جوان و متشكل از بازیكنان زیر 23 سال و امید خود به میدان رفته بود مقابل حریف خود متوقف شد و بازی به تساوی صفر بر صفر رسید.

به گزارش نما ، تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل چوکای تالش متوقف شد.

دیدار دوستانه تیم‌های استقلال و چوکا از ساعت 15 امروز در زمین کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

استقلال که در این دیدار با ترکیبی کاملا جوان و متشکل از بازیکنان زیر 23 سال و امید خود به میدان رفته بود مقابل حریف خود متوقف شد و بازی به تساوی صفر بر صفر رسید.

در حاشیه این دیدار و در بین دو نیمه این مسابقه مسئولان باشگاه چوکا یک پیراهن شماره 8 این تیم را که روی آن شماره 8 و نام امیر قلعه‌نویی حک شده بود به سرمربی استقلال هدیه دادند.

این حرکت مسئولان چوکا و سرمربی این تیم امیر میرزائیان باعث تشویق تماشاگران شد و سرمربی استقلال از اعضای این تیم تشکر کرد.

تیم فوتبال استقلال فردا در دیداری دوستانه به مصاف سایپای البرز می‌رود.

دیروز هم چوکای تالش که در لیگ دسته دوم بازی می‌کند در دیداری تدارکاتی به مصاف نفت تهران رفت که این دیدار در پایان با نتیجه پرگل 5 بر صفر به سود شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید.

گل‌های این دیدار را ایمان مبعلی، حسین ابراهیمی، علی قربانی و وحید امیری 2 گل به ثمر رساندند.

گفتنی است در این دیدار، تیم نفت تهران در هر نیمه با ترکیبی متفاوت به میدان رفت، اما منصوریان در این بازی از هر سه دروازه‌بان خودش استفاده کرد به طوری که 30 دقیقه علیرضا بیرانوند، 30 دقیقه وحید شیخ‌ویسی و 30 دقیقه هم احمد گوهری دروازه‌بان سوم این تیم که دروازه‌بان تیم جوانان هم هست به میدان رفتند.

کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران این بازی را به جهت شباهت بازی چوکای تالش با صنعت ساری برگزار کردند چرا که نفت تهران در جام حذفی باید به مصاف صنعت ساری برود.

همچنین گفتنی است بازیکنان نفت تهران پس از این بازی بلافاصله ریکاوری کردند و به همین دلیل تمرین فردای این تیم تعطیل اعلام شد و طبق برنامه بازیکنان نفت تهران روز یکشنبه در ساعت 12 ظهر تمرینات خود را در سالن وزنه ورزشگاه تهران سر از سر خواهند گرفت.

۱۳۹۳/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...