نسخه چاپی

آقا جان؛ ما تا آخر ایستاده‌ایم

ما می‌خواهیم كه در انجام سربازی خود در جبهه جنگ نرم، لیاقت درجه افسری را كه شما بدان مفتخرمان كردید، پیدا كنیم؛ لذا رشد همه جانبه فكری و عملی خود را در جهات سیاسی، فرهنگی و علمی سرلوحه كارمان قرار داده‌ایم.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، دانشجویان شرکت کننده در نخستین نشست هم اندیشی خواهران دانشجوی بسیجی دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری اعلام کردند: ما می‌خواهیم که در انجام سربازی خود در جبهه جنگ نرم، لیاقت درجه افسری را که شما بدان مفتخرمان کردید، پیدا کنیم.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

آقا جان سلام.

ما، دختران شما در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران هستیم؛ آری، دختران شمائیم که هنوز ایستاده‌ایم به پای حق و شما را معیار حق می‌دانیم و همچنان «ما تا آخر ایستاده‌ایم.» و همچون همیشه به نگاه نافذتان دل بسته‌ایم و در راستای سرانگشت اشاره‌تان، چشممان به افق‌های پر امید رو به آینده، دوخته شده است.

ما هنوز با یاد لباس‌های خاکی با خون نقش‌بندی شده، با یاد تن‌های بی‌سر و سرهای بی پیکر، با یاد شهدای سربلند، در دانشگاه‌هایمان شب شعر و کنگره شهدا برگزار می‌کنیم؛ چرا که در جان خود به روشنی وجدان کرده‌ایم که فرهنگ دفاع مقدس است که مولد نگاه و مدیریت جهادی است.

آقا جان،

ما دختران شما هستیم؛ همان دخترانی که می‌خواهند زن در تراز اسلام و انقلاب شوند؛ زنی که در کنار مردان جامعه به نفس گرم خمینی روح خدا (ره) زنده و آزاده گردیده‌است.

آقای ما،

از خدا طلب می‌کنیم به ما توفیق دهد که قوت و فزونی یابیم که با قوت و فزونی سربازانی با تفکر بسیجی، سربازانی با گفتمان انقلاب اسلامی و در یک کلمه سربازان شما در دانشگاه باشیم. باشد که خیالتان اندکی آسوده شود که دخترانتان در دانشگاه یا جامعه ، هرجا که باشند، آنجا را مرکز عالم می‌دانند و لحظه‌ای در انجام وظیفه ایثارگری خود در راه حق فروگذار نخواهند کرد.

رهبرا،

ما می‌خواهیم که در انجام سربازی خود در جبهه جنگ نرم، لیاقت درجه افسری را که شما بدان مفتخرمان کردید، پیدا کنیم؛ لذا رشد همه جانبه فکری و عملی خود را در جهات سیاسی، فرهنگی و علمی سرلوحه کارمان قرار داده‌ایم.

دخترانتان در دانشگاه‌های تهران، بر آنند تا در دام وسوسه‌گر تفکرات غربی که زن را از درون تهی می‌سازد، گرفتار نگردند و از سوی دیگر بندهای اسارت ناشی از جمود و شبه تفکرات جاهلانه، که امام راحلمان با شجاعت در وصیت نامه نورانی‌شان بر آن تاختند، مانع رشد و تعالیشان نشود. الحمدلله که انقلاب پر فروغ اسلامی بندهای اسارت را از دست و پای زنان این مرزو بوم باز کرد و ذهن و جایگاه ایشان را تعالی بخشید.

آقای ما،

امروز مفتخریم که در عهد شما و امام راحلمان و در سایه‌سار درخت سبز انقلاب اسلامی و شجره طیبه بسیج پر افتخار به سر می‌بریم و متنعم هستیم.

آقا جان،

این دخترانتان، می‌دانند که هم باید خود را بسازند، هم به ساخت جامعه کمک کنند و هم آینده را با دانایی، توانایی و فرزانگی خود بسازند. می‌دانند که بهترین کار فرهنگی برای ترویج امر مقدس حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، تبلیغ انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی و نیل به آرمان‌های آن است.

ای سید و مولای ما، دعا کن برای ما.

دعا کنید که صاحبمان پسر فاطمه (سلام الله علیهما) از ما راضی شود؛ دعا کنید که مورد پسند حجت خدا (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر روی زمین گردیم و علم استکبار ستیزی هیهات من الذله و پرچم سرخ لبیک یا حسین (ع) لحظه‌ای بر دستانمان سنگینی نکند که «ما تا آخر ایستاده‌ایم.»

خون و جانمان فدایتان»

۱۳۹۳/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...