نسخه چاپی

توصیه حامد حدادی به رئیس جدید بسكتبال

ملی پوش بسكتبال ایران گفت: چند سال است یك میزبانی هم نداشته ایم و رئیس جدید بسكتبال به فكر حل این موضوع حداقل در آسیا باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حامد حدادی که این روزها دومین فصل حضورش در لیگ بسکتبال چین را سپری می‌کند اظهار داشت: تیم ما سال گذشته خیلی بد کار کرده بود، اما امسال شرایط بهتری دارد. در باخت هایی که داریم تا دقایق پایانی از حریفان پیش هستیم اما اشتباهات داوری و بدشانسی تاثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: داوران زمانی که در خانه حریفان بازی می‌کنیم اذیت‌مان می‌کنند و متاسفانه در لیگ چین اینطور جا افتاده است. با شرایطی که از داوری‌های چین می‌بینند، از عملکرد داوران خودمان راضی هستم و در ایران بهتر از اینجا سوت می‌زنند.

* شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته دارم

ملی پوش بسکتبال ایران در خصوص اینکه به نظر می‌رسد در دومین فصل حضور در لیگ چین شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارد، گفت: تا حدود زیادی در لیگ چین جا افتاده‌ام. سال گذشته مصدومیت ابتدای فصل شرایطم را برای بازی سخت کرد و بعد از آسیب دیدگی هر زمانی که به میدان می‌رفتم از ناحیه پا احساس درد می‌کردم. امسال خوشبختانه آماری که دارم خوب است و امیدوارم تا آخر همین طور ادامه دهم.

* کامرانی را بلند کردم دست و پایم گرفت!

وی در مورد نخستین بازی فصلش که با تیم مهدی کامرانی بود و پس از مصدومیت وی را به بیرون زمین منتقل کرد، گفت: مهدی هم عملکرد خوبی در تیمش داشت. هرچند تیم آنها امسال از دسته پایین تر بالا آمده است. در بازی اول فصل هم رویارویی دو ایرانی در لیگ خارجی هیجان خاصی دارد.

وی ادامه داد: زمانی که او مصدوم شد کسی نبود بلندش کند و رفتم او را بغل کردم و به بیرون بردم. مهدی هم سنگین بود و بعد از بلند کردن دست و پای خودم هم گرفت و نتوانستم بازی کنم. (با خنده)

*یکی از ضعیف ترین لیگ های آسیا را داریم

وی در خصوص اینکه لیگ ایران را دنبال می‌کنی یا خیر، گفت: چه چیزی در این زمینه می‌توانم بگویم؟ متاسفانه هرسال بدتر از سال گذشته است و نمی‌دانم اسپانسرها کجا می‌روند و چه کسی مقصر این افت است. خیلی از بازیکنان بیرون ماندند و تیمی پیدا نمی‌شود که بازی کنند.

ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا گفت: 2، سه سال پیش بهترین لیگ آسیا را داشتیم، اما حالا یکی از ضعیف ترین لیگ‌ها را داریم. این موضوع خیلی به ضرر بازیکنان است و تکلیف فردای خود را هم نمی‌دانند.

* رئیس جدید به لیگ توجه کند و حداقل یک میزبانی در آسیا بگیرد

وی در پاسخ به این سوال که انتخابات فدراسیون بسکتبال نزدیک است و انتطارش از رئیس آینده چست، گفت: هرکسی که رئیس می‌شود، قطعا بهترین نیست و ایراداتی دارد. محمود مشحون هم زحمات زیادی کشید و باید قدردان باشیم. به نظر من رئیس آینده به بحث لیگ توجه زیادی داشته باشد. چون لیگ جذاب هم بازیکنان را می‌سازد و هم تماشاگر جذب می کند. اگر مسابقات با کیفیت باشند، اسپانسرهای زیادی می‌آینده و موفقیت بسکتبال کشور را در پی دارد.

حدادی ادامه داد: بحث دیگری که باید به آن توجه شود این است که چندین سال است که یک میزبانی در آسیا را هم نگرفته ایم و حداقل انتظار ما این است که رئیس جدید به فکر میزبانی باشد تا امثال من که چند سال دیگر دوران بازی‌شان به پایان می‌رسد، آرزو به دل نروند.

۱۳۹۳/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...