نسخه چاپی

معاون استاندار خوزستان:

540 میلیارد ریال به بهسازی جاده ها اختصاص یافت

معاون عمرانی استاندار خوزستان از اختصاص 540 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و ایمن سازی جاده های این استان خبر داد.

به گزارش نما ' احمد سیاحی ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شوش افزود:این اعتبار برای بهسازی ، آسفالت و ایمن سازی 13 محور در نقاط مختلف خوزستان امسال هزینه خواهد شد.

وی یکی از این جاده ها را که عملیات تعریض ، بهسازی و ایمن سازی آن بزودی آغاز خواهد شد، جاده شوش ، دزفول به طول 25 کیلومتر عنوان کرد و گفت: ایمن سازی جاده شوش،دزفول با هدف کاهش سوانح رانندگی با تاکید شخص استاندار خوزستان اجرایی می شود.

وی اظهارکرد:به منظور ارتقای سطح ایمنی جاده شوش ، دزفول 130 میلیارد ریال اعتبار صرف تامین روشنایی، نصب گاردیل و دوربین ثابت و نیز نصب علایم راهنمایی و رانندگی این جاده خواهد شد.

سیاحی، همچنین از ساماندهی ساحل رودخانه شاوور شوش به عنوان یکی از طرح های موثر در توسعه و عمران شهری و زیباسازی این شهر خبر داد و گفت:به منظور ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری و مبلمان شهری، طرح ساماندهی رودخانه شاوور در دستور کار قرار دارد که با مشارکت میراث فرهنگی،وسازمان آب و برق خوزستان اجرا می شود.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان بیان داشت:مطالعات ساماندهی رودخانه شاوور ظرف دو هفته آینده انجام می شود.

اجرای طرح ساماندهی رودخانه شاوور شوش به عنوان یک اقدام مهم و ماندگار در مسیر رشد و توسعه و جذب گردشگران داخلی و خارجی ضروری است.

فرماندار شوش نیز گفت:رودخانه شاوور شوش به طول 20 کیلومتر با جاذبه ای طبیعی در محدوده شهری، چشم اندازی بکر بوده که زیبایی شهر شوش را دو چندان کرده است.

' رضا نجاتی ' خواستار تامین امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی از جمله ورزش های آبی در ساحل رودخانه شاوور شد و افزود:فراهم کردن امکان قایق سواری، احداث استراحتگاه، ایجاد فضای سبز، محوطه سازی، احداث جاده ساحلی و نورپردازی ساحل رودخانه شاوور نقش مهمی در توسعه گردشگری در منطقه دارد.

رودخانه شاوور شوش با عبور از شهر شوش، این شهر را به دو بخش غربی و شرقی تقسیم کرده است.

شهرستان شوش در فاصله 100 کیلومتری اهواز مرکز خوزستان در شمال این استان واقع است که از ظرفیت بالایی در زمینه میراث فرهنگی برخوردار است.

۱۳۹۳/۹/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...