نسخه چاپی

وعده رویانیان درمورد بدهی‌های پرسپولیس

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد زمان مشخص شدن بدهی‌های پرسپولیس گفت: این مسئله به زودی مشخص خواهد شد.

به گزارش نما، محمد رویانیان در مورد حضورش در مراسم یادبود غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال، گفت: مظلومی یک ارزش و وزنه برای فوتبال ایران بود و خاطره زیبایی از او دارم. سال گذشته در یکی از شب‌های قدر افطار که در کنار او بودم و مظلومی بارها مرا دعا کرد. او انسان بسیار ارزشمندی بود.

وی در مورد برتری پرسپولیس در دربی 79، گفت: باید این بازی را می‌بردیم و پیروزی حق پرسپولیس بود.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس در مورد اینکه قبل از گل اول پرسپولیس نوری در موقعیت آفساید قرار داشت، عنوان کرد: چه با آفساید چه بی‌آفساید، ما باید بازی را می‌بردیم. با این برد پرسپولیس جان تازه‌ای گرفت و امیدوارم مدیران، کادر فنی و بازیکنان تیم هوشیار باشند تا دیگر گرفتار حواشی نشوند.

رویانیان در پاسخ به این سوال که چه زمانی به فوتبال باز می‌گردد گفت: ما به تازگی به عرصه خودمان برگشته‌ایم و بار دیگر پاسدار شده‌ایم، اجازه دهید در این عرصه باقی مانده تا بتوانیم خدمت کنیم.

وی در خصوص انتخاب حمیدرضا سیاسی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: درباره سیاسی و مدیران باشگاه صحبتی نمی‌کنم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود در پایان آذر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شوند گفت: ما که سر در نیاوردیم که چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم هواداران را متوجه کنند که قرار است در باشگاه چه اتفاقی بیفتد.

رویانیان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد خاطرنشان کرد: اگر همدلی و انسجام را حفظ کنند می‌توانند به این روند ادامه دهند.

وی در خصوص بدهی‌های باشگاه پرسپولیس و اینکه خودش نیز به دلیل مسائلی دچار مشکل شده بود گفت: بدهی‌های پرسپولیس کمتر از آن چیزی بود که در آن دمیده شد. شما خبرنگاران و مردم به زودی متوجه خواهید شد که چه اتفاقاتی افتاده و همه چیز مشخص خواهد شد.

رویانیان در مورد زمان مشخص شدن بدهی‌های پرسپولیس گفت: بالاخره این مسئله مشخص خواهد شد.

۱۳۹۳/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...