نسخه چاپی

كی‌روش هیچ صفحه‌ای در شبكه های اجتماعی ندارد

عکس خبري -کي‌روش هيچ صفحه‌اي در شبکه هاي اجتماعي ندارد

مدیر رسانه ای تیم ملی گفت: كارلوس كی‌روش هیچ صفحه‌ای در شبكه های اجتماعی ندارد و اخباری كه به نقل از صفحه سرمربی تیم ملی در فیس بوك منتشر شده صحت ندارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محسن معتمدکیا درباره فهرستی از بازیکنان تیم ملی که با استناد به صفحه منتسب به کارلوس کی روش در رسانه ها منتشر شده است، گفت: در چند روز اخیر برخی رسانه ها با استناد به صفحه ای که منتسب به سرمربی تیم ملی است، اخباری را منتشر کرده اند اما به هیچ وجه این اخبار سندیت ندارد. چرا که اساسا کارلوس کی روش صفحه‌ای در شبکه های اجتماعی ندارد. بنابراین از همکاران درخواست می‌کنم به صفحه‌هایی که به اسم سرمربی تیم‌ملی در شبکه های اجتماعی و به زبانهای مختلف فعالیت دارند، استناد نکنند.

او درباره فهرست ۴۱ نفره که در برخی رسانه ها منتشر شده تصریح کرد: همانطور که دو شب پیش دپارتمان تیم ملی اعلام کرد این فهرست مورد تایید نیست و کادر فنی تیم‌ملی این فهرست را تایید نمی‌کند. در این لیست نام برخی بازیکنان حضور دارد که به هیچ وجه در اردوهای قبلی هم حضور نداشته‌اند.

معتمدکیا درباره شایعه مخالفت کی‌روش برای حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در اردوی تیم ملی اظهار داشت: این شایعه هم یک گمانه زنی بیهوده است که انجام شده و تنها ضرر این نوع پیش‌بینی ها متوجه منافع فوتبال ملی خواهد بود. همیشه در رده های ملی تعامل خوبی وجود داشته و در اردوی اخیر هم عبدالله‌زاده و ثاقبی با وجود قرار داشتن در فهرست تیم ملی بزرگسالان به اردوی تیم امید رفتند.

۱۳۹۳/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...