نسخه چاپی

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس نهم در گفتگو با نما:

فرهادی وعده های زیادی داده است

عکس خبري -فرهادي وعده هاي زيادي داده است

علیرضا سلیمی گفت:درباره بحث مطرح شده بورسیه ها قول همكاری با كمیته مجلس را داده است تا حقوق تضعیف شده دانشجویان را محقق كنند و برای روشن شدن این مساله ، موضوع را پیگیری كنند .

علیرضا سلیمی عضو کمیسیون تحقیقات و فن آوری مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما در رابطه با گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت علوم گفت: دکتر فرهادی از لحاظ مدیریتی گزینه، بدی نیست، عملکرد نسبتا خوبی داشته است . اما چند نکته در مورد ایشان مطرح بود که در کمیسیون به بررسی آن پرداخته شد .
وی افزود: اولین مورد نامه ای است که در سال 88 جمعی از اساتید در حمایت از فتنه به مقام معظم رهبری نوشتند و امضا کردند که آقای فرهادی انتساب این نامه را به خود، رد کردند .
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم تصریح کرد :فرهادی در خصوص انتصابات اخیر در وزارت علوم و تحقیقات وعده داده است که این وزارتخانه پالش خواهد شد . همچنین درباره بحث مطرح شده بورسیه ها قول همکاری با کمیته مجلس را داده است تا حقوق تضعیف شده دانشجویان را محقق کنند و برای روشن شدن این مساله ، موضوع را پیگیری کنند .
وی خاطر نشان کرد : به نظر می رسد شرایط برای رای آوری ایشان در مجلس مهیا است . اما باید دید ایشان تا چه اندازه به وعده هایی داده است عمل می کند .

۱۳۹۳/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...