نسخه چاپی

تقدیر مجمع‎ شهرداران ‎آسیایی از شهردار تهران

مجمع شهرداران آسیایی صبح امروز با اهدای لوح یادبودی از دكتر محمد باقر قالیباف به عنوان بنیانگذار این مجمع و به دلیل تلاش های وی در راستای تقویت جایگاه شهرهای آسیایی تقدیر كرد.

به گزارش نما به نقل از شهرنوشت، در جریان مراسم افتتاحیه مجمع شهرداران آسیایی که از صبح امروز با حضور شهرداران، اعضای شورای شهر و مدیران شهری کلانشهرها و پایتخت های آسیایی در شهر هایکو چین در حال برگزاری است، از شهردار تهران با اهدای لوح یادبودی تقدیر شد.

در جریان این مراسم سوخوم باند پارابیترا، فرماندار بانکوک و رئیس پیشین مجمع شهرداران آسیایی و همچنین نی چیانگ، شهردار هایکو و رئیس جدید این مجمع به نمایندگی از شهرداران کلانشهرها و پایتخت های آسیایی از دکتر قالیباف تقدیر کردند.

بر اساس این گزارش لوح یادبود مجمع شهرداران آسیایی به دلیل کمک های شهردار تهران در مسیر حرکت این مجمع و همچنین تلاش های وی در تقویت جایگاه شهرهای آسیایی به دکتر قالیباف اعطا شد.

همچنین در جریان این مراسم نی چیانگ، شهردار هایکو با حضور شهردار تهران، فرماندار بانکوک و دبیر کل مجمع شهرهای آسیایی، به صورت رسمی ریاست این مجمع را برای چهارمین دوره بر عهده گرفت.

۱۳۹۳/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...