نسخه چاپی

بادامچیان:رابطه حدادعادل با موتلفه بیش از این دو گروه است

اسدالله بادامچیان به خبرآنلاین گفته است: یکی از اتفاقات جالبی که رخ داد این بود که جمعیت رهپویان و پایداری در موضوع ریاست مجلس با هم یکی شدند. به گونه ای که انگار سالها با هم یکی بودند در حالی که در دوران انتخابات با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه ائتلاف «این دو گروه داری اکثریت نیست»، ادامه داد: این تلقی در میان نمایندگان به وجود آمده که این ائتلاف برای مصلحت مجلس نیست.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی که می گفت رابطه آقای دکتر حدادعادل با موتلفه بیش از این دو گروه سیاسی است، گفت: اگر هم روزی ایشان بخواهند عضو حزبی بشوند، به عضویت موتلفه در خواهد آمد، اما این دو گروه سراغ ایشان رفتند و این حمایت برای مخالفت با آقای لاریجانی بود، که مجلس با این امر مخالفت کرد .

او همچنین تصریح کرده است: برخی ها دنبال این هستند که در مجلس نهم دو گروه تشکیل دهند و حامیان جناب حدادعادل را در مقابل حامیان آقای لاریجانی قرار دهند؛ در حالی که این کار غلطی است و سیاستی است که نتیجه منفی برای این دوستان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بهتر است بعد از انتخابات هیات رئیسه، دوستان روش تفاهمی را پیش بگیرند و سال آینده در انتخابات هیات رئیسه برنامه ریزی کنند تا اگر موفق شدند، ریاست را کسب کنند، گفت: اختلاف و دوگانگی در مجلس خلاف توصیه های رهبری انقلاب است و این دوستان خواهند دید که مقام معظم رهبری در نشست خود با نمایندگان مجلس به آنها توصیه خواهند کرد که مجلس در یک محیط اخلاقی اداره شود.

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...