نسخه چاپی

ثبت‌نام ۳۵ هزار زوج دانشجو در طرح ازدواج دانشجویی

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: میزان ثبت‌نام زوج‌های دانشجو در سامانه ازدواج دانشجویی در مقایسه با سال قبل بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام قریشی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در هجدهمین دوره ازدواج دانشجویی، ۳۵ هزار زوج دانشجو اطلاعات خود را در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت کردند.

وی افزود: میزان ثبت‌نام زوج‌های دانشجو در سامانه ازدواج دانشجویی در مقایسه با سال قبل بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: این آمار مربوط به زوج‌های دانشجویی است که تاریخ عقد آنها از مهر ۹۲ لغایت مهر ۹۳ بوده است.

حجت‌الاسلام قریشی ادامه داد: هدیه زوج‌های دانشجویی که در طرح "همسفر تا بهشت" شرکت می‌کنند سفر معنوی مشهد مقدس بوده که از طرف مقام معظم رهبری به تمامی زوج‌های این دوره اهدا شده است. این فرصت کم‌نظیری برای زوج‌های دانشجو است که بتوانند از برکات معنوی و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: اعزام زوج‌های دانشجو به مشهد مقدس طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از بهمن‌ماه سال‌جاری آغاز و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. انتخاب تاریخ سفر در اختیار زوج‌های دانشجو خواهد بود و جزئیات آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد: از زوج‌های دانشجو انتظار می‌رود در فرصت برنامه‌ریزی‌شده جهت تأیید ثبت‌نام خود به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها مراجعه نمایند.

۱۳۹۳/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...