نسخه چاپی

يورو 2012

تساوی روسیه و لهستان به سود چك

عکس خبري -  تساوي روسيه و لهستان به سود چك

میزبان مشترك یورو 2012 مقابل روسیه به نتیجه تساوی دست یافت.

به گزارش نما به نقل ازايسنا، جدال دو تيم لهستان و روسيه در دومين ديدار از دور دوم رقابت‌هاي گروه A يورو 2012 با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان رسيد.

در دقيقه 7، لهستاني‌ها صاحب يك ضربه ايستگاهي شدند. توپ پس از اينكه روي دروازه روسيه سانتر شد با بازيكناني كه جلوي دروازه تمجع كرده بودند برخورد كرد و در آستانه ورود به دروازه بود اما به صورت تصادفي با پاي مالافيف دروازه‌بان روس‌ها برخورد كرد و تغير مسير داد.

سه دقيقه بعد، كرژاكوف مهاجم روسيه با دروازه‌بان لهستان تك به تك شد و در حالي كه همه تصور مي‌كردند شاهد گل اول مسابقه خواهند بود، پرچم كمك داور به نشانه آفسايد بالا رفت و مانع ادامه كار شد. در دقيقه 12، كرژاكوف يك بار ديگر درون محوطه جريمه صاحب توپ شد و پس از برخورد با مدافع لهستان بر زمين افتاد اما داور اعتقادي به پنالتي نداشت.

در دقيقه 18، بازيكنان لهستان با چند پاس كوتاه و سريع، پولانسكي را در موقعيت تك به تك با مالافيف قرار دادند و اين بازيكن نيز توپ را وارد دروازه كرد اما باز هم كمك داور به نشانه آفسايد پرچم زد تا خوشحالي لهستاني‌ها بيشتر از چند ثانيه دوام نداشته باشد.

پس از اين، روس‌ها بهتر بازي مي‌كردند و در مقابل، تيم ميزبان بيشتر دل به ضد حمله‌ها بسته بود. در دقيقه 37، روسيه صاحب يك ضربه ايستگاهي شد. آرشاوين توپ را روي دروازه سانتر كرد و زاگوئف با يك ضربه سر دروازه لهستان را باز كرد تا روسيه از حريف خود پيش بيفتد.

تلاش بازيكنان تيم ميزبان در نيمه نخست بي‌نتيجه بود و تيم‌ها با همان يك گل راهي رختكن شدند. در نيمه دوم، لهستاني‌ها بازي را هجومي آغاز كردند و در همان دقيقه نخست چيزي نمانده بود گل تساوي را به ثمر برسانند اما عملكرد خوب دروازه‌بان روسيه مانع از تحقق اين امر شد.

در دقيقه 57، ياكوب بلاژيكوفسكي كاپيتان لهستان شوت محكمي را روانه دروازه روسيه كرد، شيرجه بلند مالافيف نيز بي‌فايده بود و توپ درون دروازه جاي گرفت تا نتيجه يك بر يك مساوي شود.

در دقيقه 68، درخشش تيتون مانع باز شدن درازه لهستان شد و يك دقيقه بعد، در آن سوي ميدان نيز مالافيف با عملكرد خوب خود دروازه روسيه را بسته نگه داشت. در ادامه هر دو تيم تلاش زيادي براي به ثمر رساندن گل پيروزي انجام دادند اما راه به جايي نبردند تا اين مسابقه با تساوي يك بر يك به پايان برسد.

پيش از اين ديدار نيز جمهوري چك با نتيجه 2 بر يك از سد يونان گذشته بود. به اين ترتيب، روسيه با چهار امتياز در صدر جدول گروه A قرار گرفت، چك با سه امتياز رده دوم را به اخود اختصاص داد، لهستان با دو تساوي و دو امتياز در جايگاه سوم قرار گرفت و يونان نيز با يك امتياز قعرنشين گروه شد. ديدارهاي آخر اين گروه روز شنبه برگزار خواهد شد و بر اساس آن‌ها، لهستان بايد به مصاف جمهوري چك برود و دو تيم روسيه و يونان مقابل يكديگر قرار خواهند گرفت.

محل برگزاري مسابقه: ورزشگاه ملي ورشو

هوا: ابري، 21 درجه سانتي‌گراد، رطوبت 60 درصد

داور: وولفگانگ استارك (آلمان)

تركيب دو تيم:

لهستان: تيتون، بوينيش، واسيلوفسكي، پركيس، پيژك، دودكا (ميرزييفسكي 73)، پولانسكي (ماتوشك 85)، اوبرانياك (بروژك 90+3)، موراوسكي، بلاژيكوفسكي، لواندوفسكي

روسيه: مالافيف، انيوكوف، ايگناشويچ، ژيركوف، برزوتسكي، شيروكوف، دنيسوف، زيرانوف، زاگوئف (ايزمايلوف 79)، آرشاوين، كرژاكوف (پاوليوچنكو 70)

مالكيت توپ: روسيه 57 درصد - لهستان 43 درصد

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...