نسخه چاپی

نبی: كی روش تیم ملی را تضعیف نكرد

دبیركل فدراسیون فوتبال گفت: اینكه هواداران استقلال اعتقاد دارند كه كی‌روش باعث تضعیف این تیم می‌شود را قبول ندارم.

به گزارش نما به نقل از فارس،محمدمهدی نبی درمورد انجام اینکه شنیده می‌شود اردوی آفریقای جنوبی لغو می‌شود،‌گفت:‌ این اردو به همراه اردوی تهران و اردوی نهایی تیم ملی ایران در استرالیا انجام خواهد شد. اگرچه فدراسیون فوتبال با کمبود منابع مالی مواجه شد اما پا را جلو می‌بریم تا وقفه‌ای کارهای تیم ملی انجام نشود. بلیت اردوی آفریقای جنوبی تهیه شده و کارهای اداری آن در حال انجام است.

وی ادامه داد:‌ کارهای مربوط به هتل و کمپ تمرین در آفریقا انجام شده و ما دو بازی با تیم‌های باشگاهی در این کشور انجام می‌دهیم که هنوز اسم آنها قطعی نیست.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا قرار نیست لژیونرها در آفریقا حضور داشته باشند، گفت: برای باشگاه تعدادی از آنها درخواست داده‌ایم که تا این لحظه هیچ کدام از آنها پاسخ درخواست ما را نداده‌اند.

نبی درخصوص عدم موفقیت فوتبال ایران در مراسم انتخاب بهترین‌های سال آسیا گفت: رویکرد AFCامسال با سال‌های دیگر فرق داشت و بیشتر نگاه‌ها به فدراسیون‌های در حال توسعه از جمله تاجیکستان و فلسطین این بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا امسال به این کشورها توجه ویژه‌ای داشت. هر چندکه ما در سه بخش فوتسال بازی جوانمردانه و بهترین فدراسیون نامزد بودیم و جایزه بهترین فدارسیون به ژاپن و بازی جوانمردانه و کره رسید.

وی در مورد شعار هواداران استقلال بر روی سکوهای وززشگاه آزادی به این دلیل که آنها اعتقاد دارند کی‌روش باعث تضعیف استقلال شده‌ است، گفت: به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد. نگاه فنی کی‌روش در خصوص تمام باشگاه‌ها یکی است و این موضوع در چندسال اخیر ثابت شده است. امیدوارم مجددا شاهد چنین شعارهایی روی سکوها نباشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد فراگیر شدن انتشار فایل‌های صوتی در این رشته ورزشی گفت: قانون در این بخش تکلیف همه را روشن کرده است. در واقع این یک بحث حقوقی است و باید از کارشناسان حقوقی در این مورد سؤال کرد هر چند که در محتوا، طرح اینگونه موضوعات آن هم در ورزش کشور در هر رشته‌ای که می‌خواهد باشد به هیچ وجه درست نیست.

۱۳۹۳/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...