نسخه چاپی

آخرین مهلت ثبت‌ نام حج عمره

مدیركل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت اعلام كرد: اولویت‌های تا 450 عمره فقط تا فردا - 12 آذرماه - برای ثبت‌نام در كاروان‌ها فرصت دارند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت اعلام کرد: اولویت‌های تا 450 عمره فقط تا فردا - 12 آذرماه - برای ثبت‌نام در کاروان‌ها فرصت دارند.

حسن سرخوش اعلام کرد: تاکنون بیش از 60 درصد ظرفیت کاروان‌های عمره تکمیل شده و اولویت‌های جدید عمره، یعنی از 450 تا 500 پس از پایان روز دوازدهم آذرماه فقط در استان‌هایی که ظرفیت کاروان‌ آن‌ها خالی مانده اعلام خواهد شد.

او همچنین درباره اعزام خانم‌های زیر 45 سال به عمره اظهار کرد: براساس قوانین عربستان اعزام این گروه از زائران بدون محارم با محدودیت مواجه است، برای همین شرایطی در نظر گرفته شد تا این زائران با یکی از محارم خود که فیش عمره دارند اعزام شوند. محارم این زائران لازم نیست حتما فیش عمره‌ی در اولویت داشته باشند.

سرخوش همچنین درباره سفر زوج‌های جوان به عمره گفت: سهمیه زوج‌های جوان در عمره 93-94 هشت هزار نفر تعیین شده و زوج‌هایی که تاریخ عقد آن‌ها در نیمه دوم سال 92 و نیمه اول سال 93 است در صورت تمایل برای سفر عمره می‌توانند به اداره‌های حج و زیارت استان خود مراجعه کنند. در صورتی‌که یکی از زوجین سند عمره داشته باشد، در اولویت اعزام خواهد بود. انتخاب این زوج‌ها برای سفر عمره به صورت قرعه‌کشی خواهد بود.

به گفته‌ی او، صدور ویزای زائران از روز یکشنبه آغاز شده و اعزام زائران نیز از روز پنج‌شنبه این هفته شروع می‌شود.

۱۳۹۳/۹/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...