نسخه چاپی

عوامل انفجار دفتر نخست‌وزیری در فتنه 88 دست داشتند

عکس خبري -عوامل انفجار دفتر نخست‌وزيري در فتنه 88 دست داشتند

قائم مقام مركز سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: تعدادی از كسانی كه در انفجار دفتر نخست‌وزیری در 8 شهریور 60 دست داشتند در فتنه سال 88 نیز حضوری فعال داشتند.

به گزارش نما، مهدی اسلامی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه انتخابات دهم ریاست جمهوری از حماسه‌هایی‌ است که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است، اظهار داشت: برخلاف تبلیغات سویی که علت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را توزیع سیب‌زمینی و مسائل دروغین این ‌چنینی معرفی می‌کردند دفاع مردم از کیان نظام در دوران فتنه پس از انتخابات و خلق حماسه‌هایی همچون 9دی بیانگر شعور و بصیرت آنها برای حضور در انتخابات دهم ریاست جمهوری بود.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: آنچه که پس از 22خرداد 88 تحت عنوان فتنه آغاز شد با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب وبصیرت مردم پس از گذشت هشت ماه مهار شد و در پایان دستاوردهای خوبی را برای نظام به همراه داشت که از جمله آن می‌توان به ناامیدی افرادی که به تغییر چهره نظام از طریق نفوذ در آن دلبسته بودند اشاره کرد و نیز آشوب‌های خیابانی اغتشاش‌گران نیز نتیجه‌ای را برای آنها در پی‌نداشت.

قائم مقام مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: بی‌شک 22 خرداد غربالی برای نیروهای انقلاب به شمار می‌رفت و کسانی که نقاب نفاق بر چهره داشتند در جریان فتنه سال 88 چهره واقعی خود را نشان دادند.

مدیر موسسه مطبوعاتی شما در پایان تاکید کرد: تعدادی از کسانی که نام آنها در پرونده انفجار دفتر نخست ‌وزیری در 8 شهریور60 مطرح بود، در فتنه سال 88 نیز حضوری فعال داشتند که این واقعیت ضرورت هوشیاری در برابر جریان نفوذ را متذکر می‌شود.

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...