نسخه چاپی

یورش نیروهای امنیتی آل‌سعود به العوامیه

این نیروها به منزل پدر بزرگ شهید باسم قدیحی در جزیره تاروت یورش بردند و پس از ایجاد ترس و وحشت در میان زنان و كودكان تعدادی از افراد ساكن این خانه را بازداشت كردند.

به گزارش نما به نقل از العالم، نیروهای امنیتی رژیم آل سعود به منظور بازداشت برخی از جوانان به خانه‌های مردم دو شهر تاروت و العوامیه در شرق عربستان یورش بردند.

این نیروها به منزل پدر بزرگ شهید باسم قدیحی در جزیره تاروت یورش بردند و پس از ایجاد ترس و وحشت در میان زنان و کودکان تعدادی از افراد ساکن این خانه را بازداشت کردند.

نیروهای امنیتی عربستان با کمک زره پوش های خود در نقاط بازرسی در العوامیه و الناصره دست به اقدامات وحشیانه زدند و با تیراندازی هوایی و تیراندازی بی هدف باعث ایجاد ترس و وحشت در میان اهالی منطقه شدند.

نیروهای امنیتی عربستان در تاروت یک کودک به نام 'منیر الصفار' و دایی شهید 'باسم القدیحی' و 'سعید الصفار' و پسرخاله شهید باسم القدیحی و در العوامیه و یک جوان 15 ساله به نام محمد التحیفه را بازداشت کردند.

شاهدان عینی حاضر در صحنه گفتند: نیروهای امنیتی آل سعود بطور تحریک آمیز به منزلی در تاروت حمله کردند و باعث ایجاد ترس و وحشت در میان زنان و کودکان آن خانه شدند، بدون آنکه علت این حمله را ذکر کنند و یا مجوز تفتیش منزل و بازداشت ساکنان آن را داشته باشند.

شهید باسم القدیحی در ماه سپتامبر سال جاری در راهپیمایی مسالمت آمیز سازمان یافته توسط ائتلاف "آزادی و عدالت" به منظور اعلام درخواست آزادی زندانیان بازداشت شده در شهرک تاروت پس از یورش نیروهای امنیتی رژیم آل سعود به شهادت رسید.

۱۳۹۳/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...