نسخه چاپی

پیروزی پر گل رئال مقابل كورنیا

عکس خبري -پيروزي پر گل رئال مقابل کورنيا

رئال مادرید موفق شد در یك دیدار آسان، 5-0 كورنیا، حریف خود را شكست دهد و به مرحله ی بعد كوپا دل ری صعود كند.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، رئال که در دیدار قبلی خود مقابل مالاگا، رکورد پیروزی‌های متوالی خود را شکاند و آن را به عدد 16 رساند، در این دیدار نسبتا آسان در برنابئو، موفق شد رکورد خود را همچنان حفظ کرده و آن را به عدد 17 پیروزی برساند. در حالی که بیشتر ستاره ها نظیر کاسیاس، راموس، بنزما، کروس و رونالدو استراحت داده شده بودند، بازیکنان جوان رئال بسیار خوب کار کردند و موفق شدند 5-0 حریف خود را شکست دهند.

گل اول بازی توسط خامس رودریگز روی پاس ایسکو در دقیقه 16 به ثمر رسید. ستاره کلمبیایی موفق شد با یک ضربه ی چیپ دیدنی، دروازه حریف را باز کند.طولی نکشید که این بار ایسکو در نقش گلزن و خامس در نقش پاس گل دهنده ظاهر شدند و رئال در دقیقه 31 با ضربه ی ستاره اسپانیایی، برتری خود را دو برابر کرد.

فشار رئال بیشتر و بیشتر شد و در دقیقه 33، بار دیگر روی پاس ایسکو، خامس رودریگز در موقعیت گل قرار گرفت و گل سوم بازی را به ثمر رساند. بازی در نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان رسید تا اینکه سپیدپوشان نیمه ی دوم را هم طوفانی شروع کردند.

در دقیقه 60، چیچاریتو موفق شد روی سانتر خوب آربلوا، گل چهارم رئال را به ثمر برساند و سپس خسه که بعد از مدت‌ها به میادین بازگشته بود، در دقیقه 77 موفق شد روی پاس ایسکو، توپ را وارد دروازه کند و هواداران را به وجد بیاورد. خسه پس از این گل ، به شدت توسط هواداران حاضر در برنابئو تشویق شد. بدین ترتیب، رئال در مجموع 9-1 حریف خود را شکست داد و با اقتدار به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد.

در دیگر بازی‌های امشب نیز بیلبائو مقابل آلکویانو با نتیجه 1-1 متوقف شد و اسپانیول موفق شد 2-0 دیپورتیوو آلاوس را شکست دهد.

۱۳۹۳/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...