نسخه چاپی

زمزمه‌های حذف كامل یارانه‌ها توسط دولت

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاكید بر اینكه بودجه سال آینده باید با اجرای گام جدید هدفمندی یارانه ارائه شود، گفت: بودجه عمرانی سال ۹۴ با توجه به تحقق درآمدها و مالیات خوش‌بینانه است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدعلی عبدالله‌زاده در مورد عملکرد دولت در بخش اعتبارات طرح‌های عمرانی سال جاری اظهار داشت: در حال حاضر اعداد و ارقام دقیقی از این بحث ندارم، اما گزارش‌های کلی نشان می‌دهد که دولت در سال جاری نسبت به سال 92 عملکرد بسیار خوبی داشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اعتبار عمرانی 46 هزار میلیاردی تومانی سال 94 تصریح کرد: به نظر می‌رسد این رقم با توجه به وضعیت درآمدهای نفتی و مالیاتی خوش‌بینانه باشد، اما در صورتی که محقق شود بسیار تأثیر مثبت در بخش سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌ها در رونق این بخش خواهد داشت.

وی در مورد اجرای گام جدید هدفمندی یارانه ها در سال آینده، افزود: زمزمه هایی شنیده شده که گام جدید هدفمندی یارانه اجرا نخواهد شد و قطعاً این موضوع پاشنه آشیل دولت خواهد بود.

عبدالله‌زاده نماینده فروس در مجلس تأکید کرد: نظر مجلس اجرای گام بعدی هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده است و بودجه 94 بدون پیش‌بینی این برنامه قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: همچنین مجلس معتقد است حذف غیرنیازمندان از یارانه باید در دستورکار دولت قرار گیرد و پرداخت یارانه نقدی به یک سوم خانوارهای موجود (فقط نیازمندان) کاهش یابد.

۱۳۹۳/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...