نسخه چاپی

اعترافات همسر "ابوبكر البغدادی"

زنی كه روز گذشته توسط نیروهای امنیتی لبنان بازداشت شده بود به اینكه همسر "ابوبكر البغدادی" سركرده داعش است، اعتراف كرده است.

به گزارش نما،رسانه های لبنانی روز گذشته از بازداشت همسر و پسر "ابوبکر البغدادی" توسط نیروهای امنیتی این کشور خبر داده بودند. با توجه به اینکه روز گذشته جزئیاتی از این خبر منتشر نشد، امروز رسانه‎های مختلف جهان عرب به ویژه لبنان، گزارشهای مختلفی دراین باره منتشر کرده اند.

یک منبع امنیتی لبنانی در این باره به روزنامه الجمهوریه گفت: "سجی الدلیمی" همسر البغدادی و پسرش همچنان در بازداشت وزارت دفاع لبنان قرار دارند و تاکنون بازجویی هایی از الدلیمی انجام شده که وی در جریان همین بازجویی ها به اینکه همسر ابوبکر البغدادی است، اعتراف کرده است.

این منبع امنیتی افزود: بازداشت همسر و پسر البغدادی یک موفقیت ویژه برای ارتش لبنان محسوب می شود که از آمادگی دستگاه اطلاعاتی و پیگرد شدید گروههای تروریستی حکایت دارد.

وی در عین حال تاکید کرد: دولت لبنان درباره ادامه مهلت بازداشت همسر و پسر البغدادی تصمیم گیری خواهد کرد، همچنین اختیار اینکه از این مسئله در پرونده مذاکره با تروریستهایی که سربازان ارتش لبنان را ربوده اند، بر عهده دولت است.

از سوی دیگر، روزنامه سعودی الشرق الاوسط امروز در گزارشی از همسر عراقی البغدادی به عنوان برگ برنده جدید دولت لبنان در موضوع آزادی سربازان اسیر ارتش این کشور در منطقه عرسال یاد کرده است.

همچنین سخنگوی وزارت کشور عراق اعلام کرد: زن دستگیر شده به دست مقامات لبنانی، همسر ابوبکر البغدادی سرکرده داعش نیست.

به گزارش واحد مرکزی خبر، ژنرال سعد معن سخنگوی وزارت کشور عراق ، اعلام کرد: همسران البغدادی تروریست، اسماء فوزی محمد الدلیمی و اسراء رجب محل القیسی هستند و همسری به نام سجی الدلیمی وجود ندارد.

۱۳۹۳/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...