نسخه چاپی

ادعای یكی از متهمان پرونده بیمه تكذیب شد

عکس خبري -ادعاي يکي از متهمان پرونده بيمه تکذيب شد

قاضی رسیدگی كننده به پرونده اختلاس از شركت بیمه ایران، ادعاهای مطرح شده از سوی یكی از متهمان در جلسه گذشته دادگاه را تكذیب كرد.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، در ابتداي نهمين جلسه رسيدگي به پرونده اختلاس از شركت بيمه ايران، قاضي سيامك مديرخراساني گفت: قبل از ورود به رسيدگي لازم است مطالبي را عرض كنم. راجع به مطلبي كه يكي از متهمان ادعا كرده كه به متهمان گفته شده در صورتي اسم برخي مقامات را ببرند آزاد مي‌شوند، اين مطلب تكذيب مي‌شود.

رييس شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران ادامه داد: چنين مطلبي از ناحيه دادگاه و دستگاه قضايي نبوده و اين ادعا تكذيب مي‌شود.

مديرخراساني ادامه داد: اساسا آزادي متهم، تبديل قرار يا درصورتي كه وثيقه معرفي كند، پذيرش آن با اين دادگاه است و لاغير و با هيچ كجاي ديگر نيست.

بر اساس اين گزارش، «ج.الف» در جلسه گذشته دادگاه گفته بود: "س" به بانك‌ها بدهكار بود و مجبور بود اين كارها را انجام دهد. او استاد اخاذي است. سال 85 كجا و سال‌هاي 87 ـ 88 كجا؟ چرا مدام اسم آقاي "ر" برده مي‌شود تا آبروي او ريخته شود. اين امر به خاطر اين است كه به "س" ديكته كرده‌اند اسم "ر" را ببرد و به او گفته‌اند اگر اسم "ر"‌ را ببري، آزاد مي‌شوي.

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...