نسخه چاپی

سرباز اسرائیلی: داعش مرا بازداشت نكرد!

به گزارش نما به نقل از شفاف: ماجرا از آن جا آغاز شد که سایت خبری «شموخ الاسلام» نزدیک به داعش، روز شنبه از بازداشت و اسارت این سرباز زن اسرائیلی خبر داد و مدعی شد هم اکنون این اسیر در اختیار داعش است تا در زمان مقرر از او نیز استفاده مؤثری شود. سرباز زن اسرائیلی که خبر اسیر شدن وی در کوبانی از سوی نیروهای داعش منتشر شده بود، از آزادی و سلامت خود در نبرد علیه داعش خبر داد.

«گیل روزنبرگ» که چندی قبل در شبکه فیس بوک، حضور خود در میان کردهای مدافع کوبانی با لباس یونیفرم ارتش اسرایئل خبر داده بود؛ بار دیگر در فیسبوک حاضر شد و اخبار منتشره در مورد بازداشت و اسارت خود به دست نیروهای داعش را تکذیب کرد.


ماجرا از آن جا آغاز شد که سایت خبری «شموخ الاسلام» نزدیک به داعش، روز شنبه از بازداشت و اسارت این سرباز زن اسرائیلی خبر داد و مدعی شد هم اکنون این اسیر در اختیار داعش است تا در زمان مقرر از او نیز استفاده مؤثری شود. انتشار این خبر، بازتاب وسیعی در رسانه های بین المللی داشت؛ اما خود این سرباز شب گذشته (دوشنبه شب) با نگارش یک متن کوتاه در صفحه شخصی خود در فیس بوک، این خبر را تکذیب کرد. گیل روزنبرگ، یکی از یهودیان کانادایی الاصل است که 31 سال قبل در شهر «وایت روک» در ایالت بریتیش کلمبیای کانادا به دنیا آمد و بعد از مهاجرت به اسرائیل، دو سال در ارتش های این کشور عضو بود.

۱۳۹۳/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...