نسخه چاپی

سوال جالب آیت‌الله حیدری از هاشمی

عکس خبري -سوال جالب آيت‌الله حيدري از هاشمي

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وقتی فتنه‌گران به امام(ره) توهین و عكس ایشان را پاره كردند، كسانی كه امروز داعیه خانواده امام را دارند، سكوت كرده بودند. مدعیان دفاع از خانواده امام، چرا در فتنه ۸۸ در مقابل توهین به امام ساكت بودند؟


به گزارش نما، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس، به اظهارات هاشمی‌رفسنجانی در دفاع از نوه امام، اظهار داشت: طبیعتا هیچگونه توهینی به امام راحل و بیت ایشان پسندیده نبوده و نیست اما شعارهای مردم در مراسم سالگرد ارتحال، توهین به امام(ره)، رهبری، پیغمبر و دین نیست و آنکه نسبت توهین می‌دهد، خودش مشکل دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه این شعارها توهین نیست بلکه عمل کردن به وظیفه است، تصریح کرد: ابراز احساسات نسبت به مقام ولایت ابراز احساسات به امام زمان(عج) و پیغمبر است و هیچگونه شایبه توهین ندارد و برای اعلام حمایت بیان می‌شود.

وی بر همین اساس به شعارهایی مانند "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" و "خامنه‌ای رهبر است وارث پیغمبر است" اشاره و اضافه کرد: این شعارها برای ترویج ابراز احساسات ولایت خیلی خوب است و قطعاً کسانی که این حرف را نمی‌پسندند خودشان مشکل داشته و حسادت می‌کنند یا در راستای اهداف و آرمان‌های فتنه‌گران گام برمی‌دارند از این رو این موضوع هیچ ربطی به نظام، انقلاب و دین ندارد.

آیت‌الله حیدری بر همین اساس به زمانی که فتنه‌گران، منافقین و ضدانقلاب به امام(ره) توهین و عکس ایشان را پاره کردند و شعار جمهوری ایرانی سرداده و برخلاف آرمان‌های امام(ره) در روز قدس شعار "نه غزه نه لبنان" سر دادند، اشاره و خاطرنشان کرد: این افراد در آن زمان ککشان نگزید و سکوت کردند و نگفتند توهین و انحراف از آرمان‌های امام(ره) است از این رو اظهارات فعلی این افراد مایه تعجب است.

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...