نسخه چاپی

خروج بدون ویزا از مرز خرمشهر به بصره

معاون دریایی بندری اداره كل بندر و دریانوردی خرمشهر از امكان‌پذیر شدن خروج بدون ویزا از مرز دریایی این بندر به مقصد بصره خبر داد.

به گزارش نما احمد شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: خروج بدون ویزا از مرز دریایی بندر خرمشهر به مقصد بصره امکان‌پذیر شد.کشتی‌های مسافری مستقر در بندر همه روزه صبح و عصر کار انتقال زوار را انجام خواهند داد.

معاون دریایی بندری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با اشاره به گفته‌های اوحدی رئیس حج و زیارت در روز گذشته، عنوان کرد: با توجه به اعلام اوحدی مبنی بر عدم مراجعه مردم به مرزها به علت ازدحام در مرز، و با توجه به اخذ مجوز تردد بدون ویزای مردم از مرز دریایی، جمعیت قابل توجهی به سمت مرز دریایی گسیل شده‌اند.

شهریاری از وجود دو شناور بلریان و ایران زمین در بندر خرمشهر برای تردد زوار خبر داد و افزود: این کشتی‌ها با حداکثر ظرفیت آماده خدمات‌دهی به مسافران هستند.

وی در ادامه از ظرفیت حمل 260 نفر توسط کشتی بلریان خبر داد و این ظرفیت را قابل ارتقا تا 550 نفر نیز دانست.

شهریاری همچنین عنوان کرد: بر اساس اعلام شرکت کشتیرانی والفجر، کشتی مسافری بلریان با ظرفیت 260 نفر از امروز، صبح‌ها ساعت 10 و بعد از ظهرها ساعت 15 بندر خرمشهر را به قصد بصره ترک می‌کند.

معاون دریایی بندری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر اضافه کرد: حجم متقاضیان بالاست و ظرفیت امروز رو به تکمیل؛ و به‌دلیل حجم بالای متقاضیان برای تردد از طریق مرز دریایی، احتمال الحاق کشتی مسافری دیگری به ناوگان حمل و نقل دریایی بندر خرمشهر وجود دارد.

وی، شماره‌هایی را برای رزرو بلیط اعلام کرد و گفت: برای رزرو بلیط می‌توان با شماره‌های 09101729960 و 09163330695 تماس حاصل کرده و شماره تماس‌های شرکت «هوپاد دریا» در خرمشهر و 09171622386 آماده پاسخگویی به سوالات مطرح شده در این زمینه است.

۱۳۹۳/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...