نسخه چاپی

50 مدرسه قرآنی در كشور افتتاح میشود

مدیر موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) گفت: این موسسه در قالب اجرای طرح گسترش مدارس شبانه‌روزی قرآنی پنج مدرسه كنونی را به 50 مدرسه افزایش می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از از فارس، مدیر موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) گفت: این موسسه در قالب اجرای طرح گسترش مدارس شبانه‌روزی قرآنی پنج مدرسه کنونی را به 50 مدرسه افزایش می‌دهد.

حجت‌الاسلام علی‌رضا شاهسونی بعد از ظهر امروز در دومین نشست سالانه مسئولان و مدیران بیش از 130 شعبه موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از 11 استان کشور در سخنانی اظهار داشت: با راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی در قالب طرح رحله با حضور 2 هزار و 500 حافظ قرآن، بیش از یک‌سوم آنان جذب مدارس شبانه‌روزی یک‌ ساله می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح رحله یا کوچ کردن شرکت‌کنندگان در ترم نخست حافظ سوره یاسین، حجرت و واقعه همراه با مفاهیم، تجوید و در ترم دوم سوره بقره تا 25 صفحه و سپس ادامه این سوره را فرا می‌گیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای طرح ارتقای علمی معلمان یکی دیگر از برنامه‌های موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان است که در این طرح معلمان برای آمادگی علمی قرآنی در کلاس‌های کنکور کارشناسی ارشد شرکت خواهند کرد.

مدیر موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) تصریح کرد: بیش از 98 درصد اجرای طرح راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی قرآنی با موفقیت به پایان رسیده است که در این طرح شرکت‌کنندگان علاوه بر حفظ کلام‌الله مجید به مسائل اخلاق، رفتار، الگوی جهادی و تربیت صحیح دینی نیز آشنا می‌شوند.

شاهسونی بیان داشت: موسسه بیت‌الاحزان در اجرای طرح مدرسه شبانه‌روزی قرآنی پیشرفت داشته اما در دیگر شعبه‌ها عقب‌ مانده است که با تلاش‌های انجام‌شده درصدد رفع مشکلات این موسسه در کشور هستیم.

۱۳۹۳/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...