نسخه چاپی

كوثری، فولادگر و رحماندوست در گفتگو با نما مطرح كردند:

تاثیر انتخاب آیت الله موحدی كرمانی در وحدت اصولگرایان

عکس خبري -تاثير انتخاب آيت الله موحدي کرماني در وحدت اصولگرايان

با درگذشت آیت الله مهدوی كنی (ره) و خلا و فقدان ایشان ، جامعه روحانیت با انتخابی متفق القول ، حضرت آیت الله موحدی كرمانی را به عنوان دبیر كل این جامعه برگزیدند.

به گزارش از نما ،بعد از پیروزی انقلاب ، جامعه روحانیت مبارز به عنوان یکی از تشکلهای تاثیر گذار در مسیر تداوم انقلاب برای مردم شناخته شده است. تشکلی که هرگاه به میدان انتخابات وارد شد، محور وحدت تمام نیروها و تشکل های اصولگرایی قرار گرفت و به نوعی فصل الخطاب اصولگرایی بود . با درگذشت آیت الله مهدوی کنی (ره) و خلا و فقدان ایشان ، جامعه روحانیت با انتخابی متفق القول ، حضرت آیت الله موحدی کرمانی را به عنوان دبیر کل این جامعه برگزیدند تا  این تشکل همانند همیشه با حضور فعال  خود مسیر تداوم انقلاب را پیش گیرد . نظر چند تن از نمایندگان در رابطه با این انتخاب می خوانیم :

اسماعیل کوثری: انتخابی که در همگرایی اصولگرایان بسیار موثر است
اسماعیل کوثری عضو جبهه متحد اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار نما با اشاره به انتخابات دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز که بعد از فوت آیت الله مهدوی کنی (ره)، آیت الله موحدی کرمانی را برای دبیر کلی انتخاب کردند که انتخاب بسیار مبارکی است . امیدوارم که این تشکل که تاکنون موفق عمل نموده اند در آینده نیز موفق باشند و همگان باید برای رسیدن به اهداف این تشکل یاری برسانند.   
وی افزود : انتخاب ایشان می تواند در همگرایی و وحدت رویه اصولگرایان بسیار موثر باشد . ایشان یکی از کسانی است که هم مردم تهران و هم علما ، ایشان را به خوبی می شناسند. بعد از انقلاب هم فعالیت و مسوولیت های مختلفی  داشتند ؛ لذا بهترین انتخابی بود که در جمع آقایان صورت گرفت.    

حمیدرضا فولادگر: خط ومشی آیت الله موحدی کرمانی  مشی آیت الله مهدوی کنی است
 همچنین حمیدرضا فولادگر عضو فراکسیون حزب موتلفه  اسلامی با بیان انکه انتخاب آیت الله موحدی کرمانی یک انتخاب شایسته و به جایی است، گفت: انتخاب آیت موحدی کرمانی یک اقدام صحیحی بود که انتظار می رفت ، جامعه روحانیت این گونه عمل کنند. ایشان فردی هستند که سوابق بعد و قبل از انقلاب شان روشن است وهمیشه در مسیر مستقیم امام و رهبری  حرکت کرده اند ؛ انتظار هم  همین انتخاب بود و به جامعه روحانیت مبارز جهت این انتخاب  شایسته تبریک می گوییم.
نماینده مردم اصفهان با اشاره خط ومش آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: خط ومشی آیت الله موحدی کرمانی  مش آیت الله مهدوی کنی است. امیدواریم بتوانند با تعاملی که با جامعه مدرسین و دیگر تشکل های اصولگرایی ایجاد کنند در راستای وحدت اصولگرایان اقدامات لازم را انجام دهند . زیرا ایشان به مساله وحدت بین نیروهای اصولگرا قائل هستند و تلاش می کنند.

مجتبی رحماندوست:  جامعه روحانیت مبارز یک رکن تاثیرگذار در کشور است
مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران- ری - شمیرانات و اسلامشهر در رابطه تاثیر موثر جامعه روحانیت مبارز و انتخاب آیت الله موحدی کرمانی به دبیر کلی این تشکل اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز به عنوان یک رکن تاثیرگذار در کشور محسوب می شوند واین تشکل همواره در مقاطع مهمی در طول تاریخ انقلاب نقش آفرین بوده اند.  در مسایل و بحثهای سیاسی نیز حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری  بر این مجموعه تاکید داشتند.
وی افزود: شخص آیت الله مهدوی کنی رضوان الله تعالی  به عنوان دبیرکل این جامعه حضور فعال و موثر در جریانات انتخاباتی مهم  در طول انقلاب داشتند؛ لذا وقتی کسی بالاتفاق مورد وثوق جامعه روحانیت مبارز قرار می گیرد و انتخاب می شود، بدون شک ایشان می توانند همان تاثیر و نقش را در  محوریت نیروهای اصولگرا داشته باشند.

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...