نسخه چاپی

مذاكرات هسته‌ای ربطی به امنیت كشور ندارد

عضو كمیسیون امنیت مجلس با یادآوری این مطلب كه این آمریكا نبود كه مانع سقوط بغداد و تصرف آن توسط داعش شد، گفت: آمریكا هیچ تلاشی در جهت ساماندهی نیروهای نظامی عراق در برابر داعش صورت نداد.

به گزارش نما به نقل از فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی درباره راهپیمایی اربعین حسینی به سمت کربلای معلا، گفت: متولیان ایرانی و عراقی برنامه‌ریزی‌های خوبی در این مورد کرده‌اند و پیش‌بینی وضعیت فوق‌العاده در این باره نداریم.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر جمعیت راهپیمایان به سوی کربلا، بر افزایش امکانات و تدارکات برای پذیرایی از آنان تاکید کرد و در بخشی دیگر از این گفت‌وگو در مورد حمایت‌های ایران از عراق در برابر تروریسم گفت: همانطور که قبلا مطرح شده، آمریکا از آسمان با داعش می‌جنگد، اما ایران بر روی زمین با آن مبارزه می‌کند.

آقامحمدی با یادآوری این مطلب که این آمریکا نبود که مانع سقوط بغداد و تصرف آن توسط داعش شد، گفت: آمریکا هیچ سلاح خاصی به دولت آقای العبادی نداد و هیچ تلاشی در جهت ساماندهی نیروهای نظامی عراق در برابر داعش صورت نداد.

وی افزود: طبیعی است که العبادی در مقابل عدم حمایت بیان می‌کند که آمریکا فردا نباید هیچ منتی بر سر عراق داشته باشد البته هنوز هم دیر نشده و اگر هم آمریکا می‌خواهد با داعش مبارزه کند فرصت هست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعی است که ایران به عنوان یک کشور مسلمان حمایت‌های غذایی و دارویی خود را از مردم آواره عراق ناشی از هجوم داعش انجام می‌دهد و مشورت‌هایی به این کشور جهت بازپس‌گیری مناطق اشغال شده خواهد داد.



آقامحمدی در پایان گفت‌وگوی خود با فارس ضمن اشاره به مذاکرات هسته‌ای و با تأکید بر اینکه مذاکرات ربطی به امنیت کشور ندارد، گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مراقب باشد با برخی اظهارات غیرواقعی دستاوردهای انقلاب را هدر ندهد.

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...