نسخه چاپی

لاریجانی: هیچ وقت داعش را بمباران نكرده ایم

رییس مجلس شورای اسلامی در باره حمله هوایی مشترك ایران و آمریكا علیه مواضع داعش گفت:ایران هیچگونه بمبارانی چه مستقیم و چه با كمك دیگران انجام نداده است چرا كه این راه را غلط میداند و مبارزه با تروریسم با بمباران هوایی امكان پذیرنیست.

به گزارش نما به نقل از خانه ملت، دکتر علی لاریجانی افزود: من نمی دانم منبع این اطلاعات از کجا است ما نشنیده ایم و آن را تایید نمی کنیم ما با آمریکایی ها نقطه مشترکی در مبارزه با تروریسم نداریم.

وی ادامه داد: ما با آمریکا در مورد تاسیس این جریان های تروریستی و نوع به وجود آوردن آن کاملا مساله داریم بله طور مثال شما میدانید ابتدا این مساله در سوریه به وجود آمد در این ۴ سال گذشته چه کسی به آنها سلاح و پول می داد؟ تا چند ماه پیش آمریکای ها یک تابلوی مبارزه بالای سر آنها گذاشتند و تا توانستند به آنها پول دادند.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این اختلافات دیدگاهی و رفتاری در مقابل تروریست گفت:آن موقع ما به غربی ها گفتیم که وقتی که شما به آنها کمک می کنید آنها یک جریان تروریستی جدید میشوند اما باور نکردند و این مساله در جاهای دیگر تکرار شد.

لاریجانی با بیان این که آمریکا در مقابل داعش مبارزه جدی نداشته است، گفت: شما بگویید در ائتلاف ضد داعش آمریکایی ها چه کار کردند چند بار بمباران کردند و ساکت شدند و به نظر شما می توان چریک ها را با بمباران از بین برد ؟.

وی تاکید کرد: به نظر می رسد آن ها با این اقدامات دنبال تبلیغات هستند و شاید کسانی که در این ائتلاف هستند به نوعی با داعش همکاری داشتند اما در حال حاضر دیگر نمی توانند کاری کنند.

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...