نسخه چاپی

پیام رئیس كمیسیون آموزش برای روز دانشجو

رئیس كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی پیامی به مناسبت شانزدهم آذرماه، تاكید كرد: شانزدهم آذر نشانه بارزی از بیداری جامعه دانشگاهی كشور است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به مناسبت شانزدهم آذرماه پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

شانزدهم آذرماه اگرچه به روزهای برگ ریزان نزدیک است، اما بوی بهار و باران و بالندگی دارد. این روز برجسته در تاریخ باشکوه انقلاب و نظام اسلامی، نشانه بارزی از بیداری جامعه دانشگاهی کشور و به ویژه دانشجویان بصیر و آرمان‌گرا و مجاهدت بی وقفه و خستگی ناپذیر آنان در صیانت قهرمانانه از کیان انقلاب، میراث شهیدان و عزت و اعتلای نظام مقدس اسلامی است.

این روز پرخاطره و فرخنده را به ساحت روشن رهبری فرزانه انقلاب که همواره در تکریم دانش و نقش دانشجویان پیش گام بوده و فرزندان دانشگاهی خود را به نیکوترین روش‌ها مکرم داشته اند و هم چنین تمامی دانشجویان فهمیم و آینده ساز، تهنیت گفته و امیدوارم با استعانت از الطاف بی دریغ الهی و توانمندی و خلاقیت در خور تحسین جامعه‌ی دانشگاهی کشور، نیازهای اصلی کشور در عرصه های گوناگون، برطرف گردیده و افتخار آفرینی آنان بیش از گذشته، دیده بی باور جهانیان را مسحور سازد.

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...