نسخه چاپی

تيموريان بازي با لبنان را از دست داد

خطر محرومیت 6 ملی پوش مقابل كره

عکس خبري - خطر محروميت 6 ملي پوش مقابل کره

هافبك تیم ملی فوتبال ایران با دریافت كارت زرد در دیدار روز سه شنبه برابر قطر، بازی بعدی ایران مقابل لبنان را از دست داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، طبق قوانین فیفا اخطارهای مرحله سوم انتخابی جام جهانی پاک نمی‌شود و این اخطارها در مرحله نهایی هم محاسبه خواهد شد. آندارنیک تیموریان در دور گذشته بازی‌های انتخابی جام جهانی و در بازی رفت مقابل بحرین کارت زرد گرفته بود. او همچنین روز گذشته در دیدار با تیم ملی فوتبال قطر کارت زرد دیگری گرفت تا نتواند تیم ملی را در بازی بعد مقابل لبنان همراهی کند. دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان روز سه شنبه 21 شهریور در بیروت برگزار می‌شود.

همچنین چند ملی پوش دیگر ایران هم یک اخطاره هستند و احتمال محرومیت آنها در بازی تیم ملی برابر کره جنوبی در صورت گرفتن کارت زرد در بازی برابر لبنان وجود دارد. سید جلال حسینی، علی کریمی، مازیار زارع، غلامرضا رضایی، حسین ماهینی و خسرو حیدری بازیکنانی هستند که در دور گذشته کارت زرد گرفته‌اند و در صورت دریافت کارت زرد برابر لبنان، مسابقه بعدی را از دست خواهند داد.

طبق سایت فدراسیون جهانی فوتبال فیفا اسامی بازیکنان اخطاری ایران در مراحل سوم و چهارم انتخابی جام جهانی 2014 برزیل به شرح زیر است:

* مرحله سوم انتخابی جام جهانی:
بازی رفت ایران و اندونزی: -
بازی رفت ایران و قطر: خسرو حیدری و مازیار زارع
بازی رفت ایران و بحرین: آندرانیک تیموریان و میلاد میداوودی|
بازی برگشت ایران و بحرین: حسین ماهینی
بازی برگشت ایران و اندونزی: غلامرضا رضایی و جواد کاظمیان
بازی برگشت ایران و قطر" سیدجلال حسینی

* مرحله چهارم انتخابی جام جهانی:
بازی رفت ایران و ازبکستان: -
بازی رفت ایران و قطر: آندرانیک تیموریان و علی کریمی

بر پایه این گزارش در مرحله دوم این مسابقات که تیم ایران دیدارهایش را در این رقابت‌ها آغاز کرد، کریم انصاریفرد و مازیار زارع در بازی رفت مقابل مالدیو و علی کریمی، هادی عقیلی، مازیار زارع و پژمان نوری در بازی برگشت برابر مالدیو کارت زرد دریافت کردند که طبق قوانین مسابقات کارت‌های زرد مرحله دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی پاک شده و در مراحل سوم و چهارم منظور نمی‌شود، به همین دلیل علی کریمی در بازی با لبنان محروم نیست

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...